annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opnames verdwjinen

Topic gestart op: 07-11-19 20h07

Antwoorden: 22 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Opnames verdwjinen

Nog iemand dit probleem? Netwerkverbinding valt steeds weg waardoor we slechts 1 dag vooruit kunnen kijken in de tv gids, opnames niet geregistreerd staan, waardoor opnames dubbel worden opgenomen of gewoonweg niet.

Vele malen gebeld en steeds zelfde. Men leidt me doorheen een synchronisatie waardoor het een dag weer werkt en dan weer niet.

1 medewerker zei me dat ik best de wifi verbinding kies ipv ethernet. Leek me niet logisch maar goed. 

Probleem bleef aanhouden. Tot ze een technieker sturen. Die beweert dat de decoder stuk is en laat een nieuwe achter. Het is opgelost beweert hij. Een dag later weer hetzelfde. 

Ondertussen nog enkele keren gebeld. Telkens weer die synchronisatie. Me nu twee keer echt boos gemaakt. De laatste keer zeggen ze plots dat ik beter de ethernetverbinding gebruik 😳😳😳😠. Nu werkt het al twee dagen. Ik ben benieuwd. 

Maar wat me meest tegensteekt is dat er geen excuses komen. Geen tegemoetkomingen. Ik zou ook niet weten waar ik terecht kan met deze klacht. Bestaat er eigenlijk een klachtenformulier? 

Als je een paar dagen nog niet betaald hebt zitten ze al berichten te sturen om je hieraan te herinneren. 

Ik snap dat iets eens niet werkt of dat er een systeemfout is. Geen probleem. Maar een aanslepend probleem zoals dit (en laat ons hopen dat het eindelijk opgelost is...) dat al meer dan een maand bezig is mag wel eens gecompenseerd worden lijkt me.

Als het probleem blijft duren ga ik in ieder geval terug naar de concurrentie. Ik betaal graag 10 euro meer per maand als het dan ook werkt. 

Labels (1)
22 ANTWOORDEN 22
Jules257
Ervaren verkenner

Hoi, 

ik heb hetzelfde probleem als u, 

heb je er inmiddels een oplossing voor?

 

grts

patrick2
Wijze
Wijze

@Jules257  heb nog geen oplossing zien passeren hiervoor. Heeft u al eens naar de klantendienst gebeld en een meting laten doen ook buiten ? Want als er problemen zijn is het niet gezegd dat het ook altijd de modem is of de decoder. Buiten zijn ook aansluitingen en deze dient Orange voor u na te kijken als u belt met de klantendienst. ER wordt dan een meting gedaan of er signaal schommelingen zijn. Zo deed ik dat ook altijd voor de klant als ze met dit soort klachten belden en ja soms was er niks en was het echt binnen ergens en soms was het een aansluiting die los is gekomen of verouderd. Bel maar eens naar de klantendienst.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jules257
Ervaren verkenner

Blijkbaar zijn er decoders in omloop met fouten? Orange moet dit beslist ook reeds lang weten, waarom worden deze dan nog geplaatst in de hoop dat ze het op een ander adress wel zouden werken,

 

grts

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Blijkbaar zijn er decoders in omloop met fouten? Orange moet dit beslist ook reeds lang weten, waarom worden deze dan nog geplaatst in de hoop dat ze het op een ander adress wel zouden werken,

 

grts

Ugh @Jules257,

Dat je Orange TV app niet correct werkt heeft niet per se iets te maken met een foute decoder. Alle decoders die geïnstalleerd worden volgen de maatregelen en worden grondig gecontroleerd. Als er een defect decoder is, doet de technische dienst zijn best om het te herstellen. Indien nodig krijg je er een nieuwe.

Totem's groetjes,

Totem

Leden met de meeste pluimen