annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Online nieuwe simkaart gekocht, geen netwerk.

Topic gestart op: 04-07-20 01h39

Antwoorden: 17 antwoorden

Tiptronic
Ervaren verkenner

Online nieuwe simkaart gekocht, geen netwerk.

Ik heb dus een gloednieuwe simkaart, maar ik kan het niet gebruiken. Je zou denken dat ik direct een vervanging zou krijgen..

 

Ik ben sinds 01/06 bezig met dit probleem. Ze gingen eerst onderzoeken wat het probleem was en zo nodig een nieuwe sim sturen. 

Ofwel 'Ze zijn bezig met uw dossier'.. of 'welke simkaart, waar heeft u die gekocht?' Hupla eens totaal opnieuw vertellen. En 'ze zijn weer bezig met het dossier..' we zijn ruim een maand verder en ik heb niet het gevoel dat ik een vervanging ga krijgen. 

Dit zou toch niet kunnen...

Labels (1)
17 ANTWOORDEN 17
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Tiptronic  schreef:

Ik heb dus een gloednieuwe simkaart, maar ik kan het niet gebruiken. Je zou denken dat ik direct een vervanging zou krijgen..

 

Ik ben sinds 01/06 bezig met dit probleem. Ze gingen eerst onderzoeken wat het probleem was en zo nodig een nieuwe sim sturen. 

Ofwel 'Ze zijn bezig met uw dossier'.. of 'welke simkaart, waar heeft u die gekocht?' Hupla eens totaal opnieuw vertellen. En 'ze zijn weer bezig met het dossier..' we zijn ruim een maand verder en ik heb niet het gevoel dat ik een vervanging ga krijgen. 

Dit zou toch niet kunnen...


Ugh @Tiptronic,

Heb je je simkaart ook correct geactiveerd via https://www.orange.be/nl/simactivation ? De Orange diensten hebben 5 werkdagen om je dossier te behandelen. Maar je mag sowieso een reminder sturen om een status te hebben over je dossier.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Tiptronic
Ervaren verkenner

@Totem ik sta hier met mijn online aangekochte simkaart die ik niet kan gebruiken en niemand van Orange die nog kan helpen blijkbaar.. 

Ik zou toch wel rechten mogen hebben denk ik..

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Tiptronic  schreef:

@Totem ik sta hier met mijn online aangekochte simkaart die ik niet kan gebruiken en niemand van Orange die nog kan helpen blijkbaar.. 

Ik zou toch wel rechten mogen hebben denk ik..


Ugh @Tiptronic,

Er is inderdaad een technisch probleem met sommige online activaties. Hiervoor heb je hulp van de klantendienst. Via het nummer dat @patrick2 heeft meegegeven krijg je support hiervoor. Als je het nog niet gedaan hebt mag je ook contact opnemen met het webcare-tribe op sociale media (het kan zijn dat de wachttijden langer zijn maar je krijgt wel een antwoord).

Totem's zonnegroeten,

Totem

Tiptronic
Ervaren verkenner

Blijkbaar had de nieuwe simkaart die ik had ontvangen, een nummer dat Al in gebruik is door iemand anders 😂

 

Blijkbaar konden ze die niet via telefoon of sociale media kanalen niet vinden. In de winkel zagen ze dit direct. Keuze was om dit verder te nemen met die (volgens mij nutteloze &  tijdsverspillende mensen die u van pol naar piet sturen) kanalen. Of kreeg ik daar een nieuwe voor 15 euro en krijg ik later zogezegt 10 euro terug voor mijn defective kaart, eens ze de mail lezen van de Orange medewerker die alles over situatie heeft geschreven naar verschillende diensten.

 

Ik heb gekozen om daar direct een nieuwe te kopen zonder problemen en hopen dat ze mijn geld terug storten.

 

Toch wel heel bizar hoe dit allemaal is kunnen gebeuren en weken niets kunnen vinden en doen.. hopelijk krijg ik nog ooit mijn geld terug uit die fiasco.

 

Iedereen hier op de tribe van harte bedankt... soms kunnen we iets niet oplossen als de probleem heel diep zit..

Leden met de meeste pluimen