annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met netwerk

Topic gestart op: 21-04-20 06h59

Antwoorden: 3 antwoorden

Maitejacomen
Gewaardeerd verkenner

Probleem met netwerk

Gisteren veranderd van abbonement en sindsdien kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Als iemand mij belt bestaat mijn nummer niet meer. 

Ik bel 5000 en die zeggen dat er inderdaad een probleem was met al de mensen die van abbonement veranderd zijn en dat het max in 1 uur opgelost zou moeten zijn. We zijn nu meer als 12 uur verder nog steeds niets. Heb al 20 keer gsm aan en uit gezet. 

Ik draai een permanentie dienst dus moet bereikbaar zijn hoe kan ik dit het snelst oplossen want bij 5000 zeggen ze maar wat zodat ze van mij af zijn. 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Maitejacomen  bij de 5000 zeggen ze niet zo maar wat hoor of je af te gooien. Het is voor hun ook lastig in te schatten hoe en wanneer en nu door deze drukte die er is. Beste is eens via Messenger of Twitter te sturen en daar je vraag te stellen deze zullen je terug contacteren zodra het is opgelost. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Maitejacomen
Gewaardeerd verkenner

Nou dit is zeker niet de eerste keer dat ik het idee krijg dat ze zo maar wat zeggen. Ik heb eigenlijk nog nooit echt positief geholpen via 5000. 

Maar ja dat is mss een samenloop van omstandigheden. Nu zeggen ze dat het een algemeen probleem is bij orange. En dat ze er niks aan kunnen doen maar andere mensen hebben blijkbaar geen problemen of wel? 

 

Ik ondertussen nog steeds niet bereikbaar 😔 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Maitejacomen  er zijn blijkbaar hier voor ook meerdere posts geweest hier op de Tribe. Iedereen is door verwezen naar het webcare team , want wij kunnen ook niet veel doen wij zijn ook klant. Blijkbaar heeft het wel geholpen dat er veel al geholpen zijn op die manier want zie er geen posts meer van terug komen. 

Ik heb ook een probleem gehad met de activering van mijn nieuwe simkaart. Kreeg die netjes op tijd van de post maar de activering lukte niet. Ik heb ook netjes naar de klantendienst gebeld , heb wel moeten wachten en twee keer ingebeld want het was erg druk. En wat blijkt binnen de tien minuten was mijn probleem opgelost , dus geen probleem met de klantendienst ( 5000 ) en ben erg vriendelijk geholpen want ze excuseerden zich nog wegens de drukte. Maar de klantendienst krijgt nu wel elke vraag binnen en kan mij voorstellen dat die mensen een grote druk hebben ( ik weet hoe een klantendienst werkt en hoe het er aan toe gaat nu ) 

Beste is eens via Messenger of Twitter versturen en zij zullen u terug contacteren als het opgelost. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen