annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met activatie simkaart

Topic gestart op: 30-01-20 14h41

Antwoorden: 4 antwoorden

BVL
Aspirant verkenner

Problemen met activatie simkaart

OPGELOST

Hallo ik ben half December overgeschakeld naar Orange Love Duo en intussen is het internet thuis goed geïnstalleerd, maar is het mobiele verhaal nog steeds niet in orde. Ik had eerst problemen om het pakketje te ontvangen – het is terug bij Orange en ze zouden het terug moeten opsturen naar mij, maar ze hebben mijn bericht hierover niet gelezen. Ik heb intussen wel al een simkaart gekregen van een verkoper in de Orange winkel, hij zei mij dat ik contact moest opnemen met de Orange helpdesk om de simkaart te linken aan mijn GSM-nummer (?) ik ben niet helemaal zeker meer over wat hij zei dat ik moest doen.

Nu is er een tijdje voorbij gegaan en heb ik opnieuw contact opgenomen met de helpdesk. We hebben samen geprobeerd de simkaart te activeren. Het invullen van mijn emailadres en referentie van de bestelling levert het correcte scherm op, maar wanneer we dan de simkaartnummer invoeren dan komt er de volgende foutboodschap:” Deze pagina werkt niet. Partnerspuntorangepuntbe kan dit verzoek momenteel niet verwerken. HTTP ERROR 500”. De helpdesk zei mij dat ik later nog maar eens moest proberen, dat er een update bezig was en dat het daarom niet zou lukken. Nu zijn we 2 dagen verder en heb ik ettelijke pogingen ondernomen om het opnieuw in te vullen en telkens heb ik weer dezelfde foutboodschap.

Wat kan ik nu het best ondernemen?

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Nitrodudy2
Gewaardeerd verkenner

@BVL 

mag ik ook even vragen bij welke provider u eerst zat? Want als zei een fout hebben gemaakt kan de fout ook daar liggen. 

En anders best eens langsgaan bij een orange winkel of ze even iets sturen via fb/Twitter

 

veel succes en laat ons zeker iets weten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

BVL
Aspirant verkenner

Ik heb de juiste persoon aan de lijn gehad om het probleem op te lossen 🙂 ik zit nu op het orange netwerk, hoera!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Nitrodudy2
Gewaardeerd verkenner

@BVL 

mag ik ook even vragen bij welke provider u eerst zat? Want als zei een fout hebben gemaakt kan de fout ook daar liggen. 

En anders best eens langsgaan bij een orange winkel of ze even iets sturen via fb/Twitter

 

veel succes en laat ons zeker iets weten.

BVL
Aspirant verkenner

Ik heb de juiste persoon aan de lijn gehad om het probleem op te lossen 🙂 ik zit nu op het orange netwerk, hoera!

Nitrodudy2
Gewaardeerd verkenner

@BVL 

 

Okey perfect, goed om te horen, veel plezier op het orange netwerk 🤗


Een heel fijne dag toegewenst

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@BVL 

Zo je maar weer eens, de helpdesk van Orange kan wel degelijk goed werk leveren, je moet alleen het geluk hebben om de juiste persoon aan de lijn te krijgen ...

In ieder geval, ben blij voor u dat het in orde is gekomen. 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen