annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung Galaxy S10 - WiFi Calling - VoWiFi

Topic gestart op: 10-03-19 14h47

Antwoorden: 54 antwoorden

Jerre
Gewaardeerde genezer

Samsung Galaxy S10 - WiFi Calling - VoWiFi


Op de Samsung Galaxy S10 wordt VoWiFi pas geactiveerd als het mobiele signaal zéér slecht is (-118 dBm 22 asu).

De Samsung Galaxy S9 heeft dit probleem niet, daar heeft VoWiFi steeds de voorkeur.

@Totem  kan je dit aan de VoWiFi experts melden aub.

Labels (2)
0 pluimen
54 ANTWOORDEN 54
Cdt24801
Wijze
Wijze

De S8 is in hetzelfde bedje ziek. Althans, mijn exemplaar is dat toch ... Voorheen met de A5 geen enkel probleem.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801   misschien is er een manier om de voorkeur instelling (die ontbreekt) toch te veranderen.

bellenwifi.png

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jerre  als dit een screenshot is van de S9 dan zie ik dat op mijne niet staan. Ik kan ook enkel alleen maaar bellen via wifi aan en af zetten , zie ook geen tekentje op het start scherm staan . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2  en @Jerre 

Vermits we hier klaarblijkelijk met de S8, de S9 en de S10 hetzelfde probleem hebben, zou het misschien kunnen dat Orange iets gewijzigd heeft aan zijn WoWiFi instellingen?

BTW, die screenshots hierboven, ik heb die op het internet teruggevonden in een forum en die komen van een S8 met KPN firmware. Ik vermoed dat Jerre ze ook daar ergens gehaald heeft ....

Jammer genoeg kan ik met de A5 niet meer testen, die ligt in de schuif met een volledige factory reset (en zonder sim of course).

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  inderdaad dat heb ik toen ook gevonden op een forum van KPN. Daarmee dat de afbeelding mij bekend voor kwam maar zelf niet vond op het toestel. Het kan dan misschien dat het gefasseerd uit gerold wordt over de toestellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen