annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung Galaxy S10 - WiFi Calling - VoWiFi

Topic gestart op: 10-03-19 14h47

Antwoorden: 54 antwoorden

Jerre
Gewaardeerde genezer

Samsung Galaxy S10 - WiFi Calling - VoWiFi


Op de Samsung Galaxy S10 wordt VoWiFi pas geactiveerd als het mobiele signaal zéér slecht is (-118 dBm 22 asu).

De Samsung Galaxy S9 heeft dit probleem niet, daar heeft VoWiFi steeds de voorkeur.

@Totem  kan je dit aan de VoWiFi experts melden aub.

Labels (2)
0 pluimen
54 ANTWOORDEN 54
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jerre 

Ik dan bij wijze van test VoLTE uitgezet en dan gebeurt er gewoon niets .... VoLTE terug actief gezet en ja hoor, bij zwak signaal was VoLTE alweer actief ..

 

Maar van VoWiFi geen spoor .... Smiley Verdrietig

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jerre 

Om nog iets te testen heb ik dan WifI delen aangezet (ja, dat heb ik dus ook, kende ik niet ...) maar dat heeft niks veranderd. Resultaat ongewijzigd.Smiley VerdrietigGefrustreerde smiley

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jerre 

En om uw vraag voor te zijn: ik heb mijn S8 in een Orange shop gekocht, dus zou er toch de juiste firmware moeten opstaan ... Zoals bij veel toestellen is het wel de Luxemburgse versie en niet de Belgische ... Maar dat was bij al mijn vorige foons ook zo ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jerre  en @patrick2

Als ik mij goed herinner had de A5 ook die keuze niet .. Ik kon VoWiFi activeren of niet, that's it, net zoals nu op de S8. Maar het verschil is wel dat het op de A5 meteen actief werd als ik met WiFi verbonden was, ook al had ik vol signaal. De S8 vertoont het icoontje zelfs nog niet als ik maar één streepje heb .... Ik heb het nog geen enkele keer gezien (maar ik moet wel zeggen dat ik de S8 nog maar een week heb Smiley Knipoog)

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jerre 

Ik neem aan dat dit screenshots zijn van uw S9 ....  Want op mijn S8 ken ik "Bellen via WiFi" enkel aan of afzetten, that's it. Uit hetgeen je schrijft vermoed ik dat dit op uw S10 ook zo is, of vergis ik mij ?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen