annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung Galaxy S10 - WiFi Calling - VoWiFi

Topic gestart op: 10-03-19 14h47

Antwoorden: 54 antwoorden

Jerre
Gewaardeerde genezer

Samsung Galaxy S10 - WiFi Calling - VoWiFi


Op de Samsung Galaxy S10 wordt VoWiFi pas geactiveerd als het mobiele signaal zéér slecht is (-118 dBm 22 asu).

De Samsung Galaxy S9 heeft dit probleem niet, daar heeft VoWiFi steeds de voorkeur.

@Totem  kan je dit aan de VoWiFi experts melden aub.

Labels (2)
0 pluimen
54 ANTWOORDEN 54
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Bij Samsung heb je de product code (LUX) nodig om deze diensen te hebben , dit zijn dus toestellen die je in  België koopt , deze hebben namelijk deze product code die je nodig hebt om van deze diensten kunnen gebruik te maken. het kan ook echt zijn dat je toestel nog geen ondersteuning heeft hiervoor , dan is het gewoon geduld hebben , komt wel goed.

ps: je kan dit zien via instellingen , info telefoon ,softwaregegevens , kijk nu naar Sw-versie serviceprovider -> zie je 3 maal LUX/LUX/LUX??

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Jerre 

Hallo,

 

Thx voor de tip 😉 

 

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Bedankt @Totem  ! Ik weet niet of je de laatste berichten gelezen hebt, @Cdt24801 en @KJ  hebben ook enkel VoWiFi als het mobiele signaal zeer zwak is.

Ugh @Jerre,

 

Ja hoor, mijn adelaarsblik is ingeschakeld ;-)! De rooksignalen van deze Tribers werden ook doorgeseind.

 

Toch bedankt om me hierop attent te maken!

 

🏹 Totems Groet 🏹

Jerre
Gewaardeerde genezer

Ik heb hier de Orange 3G Femtocell uitgetrokken want m'n S10 ging zelfs geregeld op 3G ipv VoWiFi.

@Totem   er staat "Use Wi-Fi to make and receive calls whenever possible" maar de werking is anders, cellular is duidelijk preferred.
Kunnen de betrokken Orange stamleden eens wat uitgebreide tests doen, ik heb hier een S9 en een iPhone getest en deze toestellen gaan op VoWiFi van het moment dat WiFi verbonden is (ongeacht het mobiele signaal).

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Jerre  schreef:
... knip ...

Kunnen de betrokken Orange stamleden eens wat uitgebreide tests doen, ik heb hier een S9 en een iPhone getest en deze toestellen gaan op VoWiFi van het moment dat WiFi verbonden is (ongeacht het mobiele signaal).


Dat was met mijn A5 ook het geval: WiFi actief => onmiddellijk VoWiFi ook actief. Mijn S8 daarentegen ... nog NOOIT VoWiFi actief gezien....

Ik ben nu even aan het afwachten, ik heb net de update naar Android 9 binnengekregen en die is nu aan het installeren. Ben benieuwd of het iets gaat veranderen/verbeteren, specifiek voor dit probleem bedoel ik dan hé Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen