annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung Galaxy S10 - WiFi Calling - VoWiFi

Topic gestart op: 10-03-19 14h47

Antwoorden: 54 antwoorden

Jerre
Gewaardeerde genezer

Samsung Galaxy S10 - WiFi Calling - VoWiFi


Op de Samsung Galaxy S10 wordt VoWiFi pas geactiveerd als het mobiele signaal zéér slecht is (-118 dBm 22 asu).

De Samsung Galaxy S9 heeft dit probleem niet, daar heeft VoWiFi steeds de voorkeur.

@Totem  kan je dit aan de VoWiFi experts melden aub.

Labels (2)
0 pluimen
54 ANTWOORDEN 54
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jerre 

Heb dus zonet Android 9 binnengekregen. En hoera, ik heb voor de eerste keer het icoon voor VoWiFi gezien Smiley Erg vrolijk

Nu nog wel met een slecht signaal, dus dat is al OK. Ben benieuwd als hij straks weer aan de femtocell koppelt en vol signaal heeft, of hij dan nog steeds VoWiFi actief toont zoals de A5 dat voordien ook deed.

Maar ik ben al blij dat het op zijn minst bij een slecht signaal werkt ...

Nu die Android 9 eens uitpluizen ... Is blijkbaar een hele verandering ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jerre 

Heb net ook eens getest: vliegtuigmodus en dan WiFi aanzetten => VoWiFi wordt nu ook actief Smiley Erg vrolijk

De upgrade naar Android 9 heeft dus wel een mooie verbetering gebracht ... Alhoewel het normaal in 8 ook had moeten werken want dat deed het op de A5 ook perfect ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

Dat is goed nieuws, hopelijk komt er een aanpassing zodat alle toestellen dezelfde werking hebben.

VoWiFi preferred ofwel een andere drempel zodat de gesprekken naadloos kunnen overgaan.

Het toestel zou eigenlijk nooit op 3G mogen gaan als er WiFi beschikbaar is, anders verlies je het gesprek als je buiten bereik gaat.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Wat ik merk bij de S10 is dat VOLTE goed werkt maar VOWIFI niet , dit komt natuurlijk denk ik omdat dit nog niet officieel ondersteund is , wat wel komt natuurlijk in de toekomst 😉 dus beetje geduld.

 

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Totem 

En hoe zit het met die rare toestanden op mijn S8 => zie screenshots in de postings hierboven.

Is dat normaal of scheelt er iets aan mijn toestel?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen