annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung Galaxy S10 - WiFi Calling - VoWiFi

Topic gestart op: 10-03-19 14h47

Antwoorden: 54 antwoorden

Jerre
Gewaardeerde genezer

Samsung Galaxy S10 - WiFi Calling - VoWiFi


Op de Samsung Galaxy S10 wordt VoWiFi pas geactiveerd als het mobiele signaal zéér slecht is (-118 dBm 22 asu).

De Samsung Galaxy S9 heeft dit probleem niet, daar heeft VoWiFi steeds de voorkeur.

@Totem  kan je dit aan de VoWiFi experts melden aub.

Labels (2)
0 pluimen
54 ANTWOORDEN 54
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Jerre  schreef:

@Cdt24801

Het is niet zeker dat dezelfde versie opnieuw installeren iets gaat oplossen,


Neen, dat klopt. Er zijn maar twee zekerheden in het leven: de dood en de belastingen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801  heb je met de firmware van SamMobile de optie wifi preferred en cellular preferred ?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jerre 

Neen, die optie is er nog altijd niet. Ik heb de gewenste werking vanzelf gekregen door de automatische update naar Pie. Maar zoals gezegd, de Oreo van Orange werkte ook volledig naar wens op mijn A5. Maar niet op de S8.

Maar is/was dat wel een specifieke versie van Orange? Ik heb geen idee. Het is dus wel zo dat de A5 ook een automatische update gekregen  heeft van Nougat naar Oreo. Dus niet meer de firmware waarmee het toestel gekocht werd.

Wat wel een feit is, de firmware die via sammobile  en andere kanalen aangeboden wordt is een officiële versie voor LUX, dus daar is niks mis mee om die te installeren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801  als de instellingen via carrier service updates gepusht worden dan heeft het geen zin om een andere firmware te installeren.

0 pluimen
munc
Aspirant verkenner

Is dit probleem met de Samsung Galaxy S10 ondertussen opgelost? 

Werkt Wifi Calling Vowifi alleen bij ontbrekend of zeer slecht signaal - of is dit permanent actief als er een wifi connectie is?

Alvast bedankt,

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen