Netwerk
Hoe zit het Orange-netwerk in elkaar? Informatie over de installatie van nieuwe antennes? Je vindt hier alles wat er te weten valt over het netwerk dat nog verder gaat …
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
MarBrou
Aspirant verkenner

Signaal afgesloten

...Feiten: Voorheen Telenet klant en sinds bijna 2 jaar Orange klant. Buurman nog Telenetklant heeft problemen met zijn snelheid. Telenet komt voor hem langs en lost het probleem op. Mijn aansluiting gewoon afgekoppeld want blijkbaar waren wij al jaren op dezelfde tap aangesloten met een splitter. Sinds 22/8/19 dus zonder internet en TV. Monteur Orange mag niks doen. Dossier voor Telenet wordt opgemaakt: Tap is full... geen vorm van communicatie van Orange naar mij als klant. Altijd zelf bellen. Gisteren 30/8/19 nog maar eens gebeld. Oh ik zal uw dossier eens synchroniseren. Ah we hebben op 28/8/19 bericht ontvangen van Telenet dat het issue solved is. Euh neen dus kabel hangt er nog steeds, nog steeds dezelfde tap met maar 4 aansluitingen aan de gevel en moet ik vaststellen dat Orange geen opvolging van zijn dossiers doet, niets checkt met de klant en alweer dagen verloren. Ik word beperkt in mijn ontspanning. Ik kreeg een flybox met 150GB. Ook ik kijk graag TV ‘s avonds na het werk en streamen vreet data. Ik werk nachtdiensten van thuis uit dus heb ik ook internet voor nodig. Ik word verplicht om keuzes te laken waar ik geen schuld aan heb. Vraag je om totdat het probleem hersteld is om je tijdelijk onbeperkte data te geven op je mobiel (waar men nu toch zoveel reclame van maakt om je TV abo op te zeggen) krijg je een heel verhaal dat dat ook. Iet onbeperkt is en bla bla. Dat ze me wel 2GB extra kunnen geven? Dat wil dus zeggen max 1u “TV” kijken. Te gek voor woorden! En maar wachten tot het probleem weer geëscaleerd wordt... 

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Leidende genezer

Re: Signaal afgesloten

@MarBrou  het is heel jammer te vernemen dat u als klant de dupe wordt van een fout van Telenet , want Orange kan er ook niks aan doen. In dit geval zou ik zeer zeker eens met Telenet zelf contact opnemen en dat ze de hele boel komen aansluiten. Ook aan orange vragen of dat er een compensatie mogelijk is voor de dagen dat u verlies heeft aan het NIET verkrijgen van internet want het is uw broodwinning. Maar neem wel contact op met Telenet dat ze dit spoedig maken . 

0 pluimen
MarBrou
Aspirant verkenner

Re: Signaal afgesloten

Met alle respect maar ik ben geen Telenet klant, wel Orange klant waarbij ik dan ook aan Orange betaal voor mijn signaal en diensten. Ik naar Telenet bellen als niet klant zijnde? Die lachen me uit waar ik bijsta. Mevrouw: u bent geen Telenet klant, u kan bij uw eigen provider terecht. Trouwens dit is een geschil tussen Orange en Telenet waar ik als klant inderdaad de dupe van ben. En ik ben de eerste die dit begrijpt. Komals coach geweest zijnde uit de Telecom wereld en ja ook voor Telenet. Wat mij stoort is geen communicatie van mijn provider en niet meedenken binnen mijn voorstel tot een tijdelijke oplossing van onbeperkte data. 

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

Re: Signaal afgesloten

@MarBrou  ja ik heb zelf jaren voor Telenet gewerkt en ken de wereld hoe het erin gaat. Orange zal wel meedenken voor een eventuele oplossing maar daarmee is uw probleem iet opgelost. Ik liet het er niet bij en belde dag en nacht als het moest naar Telenet voor signaal te krijgen. Begrijp ook dat uiteindelijk Orange uw provider is die het zal moeten oplossen maar blijkbaar is er geen medewerking of weinig medewerking. In dit geval zou Orange er eigenlijk meteen moeten opzitten en zeggen ' he mijn klant terug aansluiten en wel vandaag '. 

0 pluimen
MarBrou
Aspirant verkenner

Re: Signaal afgesloten

Heel teleurstellend dat jullie mij als klant adviseren om zelf erachter aan te lopen en Telenet te contacteren. Dit is de verantwoordelijkheid van Orange weliswaar! Jullie hebben dit probleem vastgesteld en uiteindelijk heb ik als klant momenteel GEEN diensten die jullie mij moeten bieden. Ik betaal op geen enkele manier rechtstreeks een of andere bijdrage aan Telenet voor mijn signaal maar via Orange. De ombudsdienst gaat lachen...

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

Re: Signaal afgesloten

@MarBrou  ik ben enkel een ervaren triber hier en zoals gezegd weet veel van bepaalde dingen maar ben geen medewerker van Orange zelf.

0 pluimen
MarBrou
Aspirant verkenner

Re: Signaal afgesloten

Yep en je krijgt het antwoord: u bent geen Telenet klant mevrouw. U moet uw eigen provider contacteren 🤷🏻‍♀️


@patrick2  schreef:

@MarBrou  ja ik heb zelf jaren voor Telenet gewerkt en ken de wereld hoe het erin gaat. Orange zal wel meedenken voor een eventuele oplossing maar daarmee is uw probleem iet opgelost. Ik liet het er niet bij en belde dag en nacht als het moest naar Telenet voor signaal te krijgen. Begrijp ook dat uiteindelijk Orange uw provider is die het zal moeten oplossen maar blijkbaar is er geen medewerking of weinig medewerking. In dit geval zou Orange er eigenlijk meteen moeten opzitten en zeggen ' he mijn klant terug aansluiten en wel vandaag '. 


 

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

Re: Signaal afgesloten

@MarBrou  misschien dan toch nog eens de klantendienst bellen ?? het is een vervelende situatie zo en dat moet zo snel mogelijk opgelost worden.

0 pluimen
Joery79
Veteraan verkenner

Re: Signaal afgesloten

Dat gedoe tussen Telenet en Orange, veel mensen zijn dat beu aan het worden!! Marbrou is geen alleenstaand geval!!! Mijn buurvrouw heeft er ook problemen mee!!! Telenet heeft 2 maanden geleden de kabel afgesloten en het is nog niet opgelost!!!

Dat Orange is gewoon naar de rechtbank stapt, want dit zijn echt pesterijen van Telenet.
Spijtig dat ze zelf geen kabelnetwerk hebben, zou veel veranderen.

@MarBrouIk hoop dat echt vlug in orde komt voor u!!! Orange klantendienst blijven contacteren en anders ombudsdienst!!!

0 pluimen
MarBrou
Aspirant verkenner

Re: Signaal afgesloten

@Joery79 Thanx voor je reactie! Ik weet jammer genoeg hoe het gaat. Is echt een absurde situatie. Er lopen omtrent dit probleem al zoveel klachten en rechtszaken tussen beide partijen. Ombudsdienst is inderdaad de volgende stap die op mijn lijstje stond. Jammer dat het b.ijkbaar weinig zin heeft en Telenet ongestoord kan verder gaan met deze praktijken! 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen