annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Signaal afgesloten

Topic gestart op: 31-08-19 20h09

Antwoorden: 9 antwoorden

MarBrou
Aspirant verkenner

Signaal afgesloten

...Feiten: Voorheen Telenet klant en sinds bijna 2 jaar Orange klant. Buurman nog Telenetklant heeft problemen met zijn snelheid. Telenet komt voor hem langs en lost het probleem op. Mijn aansluiting gewoon afgekoppeld want blijkbaar waren wij al jaren op dezelfde tap aangesloten met een splitter. Sinds 22/8/19 dus zonder internet en TV. Monteur Orange mag niks doen. Dossier voor Telenet wordt opgemaakt: Tap is full... geen vorm van communicatie van Orange naar mij als klant. Altijd zelf bellen. Gisteren 30/8/19 nog maar eens gebeld. Oh ik zal uw dossier eens synchroniseren. Ah we hebben op 28/8/19 bericht ontvangen van Telenet dat het issue solved is. Euh neen dus kabel hangt er nog steeds, nog steeds dezelfde tap met maar 4 aansluitingen aan de gevel en moet ik vaststellen dat Orange geen opvolging van zijn dossiers doet, niets checkt met de klant en alweer dagen verloren. Ik word beperkt in mijn ontspanning. Ik kreeg een flybox met 150GB. Ook ik kijk graag TV ‘s avonds na het werk en streamen vreet data. Ik werk nachtdiensten van thuis uit dus heb ik ook internet voor nodig. Ik word verplicht om keuzes te laken waar ik geen schuld aan heb. Vraag je om totdat het probleem hersteld is om je tijdelijk onbeperkte data te geven op je mobiel (waar men nu toch zoveel reclame van maakt om je TV abo op te zeggen) krijg je een heel verhaal dat dat ook. Iet onbeperkt is en bla bla. Dat ze me wel 2GB extra kunnen geven? Dat wil dus zeggen max 1u “TV” kijken. Te gek voor woorden! En maar wachten tot het probleem weer geëscaleerd wordt... 

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@MarBrou  ik ben enkel een ervaren triber hier en zoals gezegd weet veel van bepaalde dingen maar ben geen medewerker van Orange zelf.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
MarBrou
Aspirant verkenner

Met alle respect maar ik ben geen Telenet klant, wel Orange klant waarbij ik dan ook aan Orange betaal voor mijn signaal en diensten. Ik naar Telenet bellen als niet klant zijnde? Die lachen me uit waar ik bijsta. Mevrouw: u bent geen Telenet klant, u kan bij uw eigen provider terecht. Trouwens dit is een geschil tussen Orange en Telenet waar ik als klant inderdaad de dupe van ben. En ik ben de eerste die dit begrijpt. Komals coach geweest zijnde uit de Telecom wereld en ja ook voor Telenet. Wat mij stoort is geen communicatie van mijn provider en niet meedenken binnen mijn voorstel tot een tijdelijke oplossing van onbeperkte data. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@MarBrou  ja ik heb zelf jaren voor Telenet gewerkt en ken de wereld hoe het erin gaat. Orange zal wel meedenken voor een eventuele oplossing maar daarmee is uw probleem iet opgelost. Ik liet het er niet bij en belde dag en nacht als het moest naar Telenet voor signaal te krijgen. Begrijp ook dat uiteindelijk Orange uw provider is die het zal moeten oplossen maar blijkbaar is er geen medewerking of weinig medewerking. In dit geval zou Orange er eigenlijk meteen moeten opzitten en zeggen ' he mijn klant terug aansluiten en wel vandaag '. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
MarBrou
Aspirant verkenner

Yep en je krijgt het antwoord: u bent geen Telenet klant mevrouw. U moet uw eigen provider contacteren 🤷🏻‍♀️


@patrick2  schreef:

@MarBrou  ja ik heb zelf jaren voor Telenet gewerkt en ken de wereld hoe het erin gaat. Orange zal wel meedenken voor een eventuele oplossing maar daarmee is uw probleem iet opgelost. Ik liet het er niet bij en belde dag en nacht als het moest naar Telenet voor signaal te krijgen. Begrijp ook dat uiteindelijk Orange uw provider is die het zal moeten oplossen maar blijkbaar is er geen medewerking of weinig medewerking. In dit geval zou Orange er eigenlijk meteen moeten opzitten en zeggen ' he mijn klant terug aansluiten en wel vandaag '. 


 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@MarBrou  misschien dan toch nog eens de klantendienst bellen ?? het is een vervelende situatie zo en dat moet zo snel mogelijk opgelost worden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen