annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Storing op het netwerk

Topic gestart op: 29-10-19 09h38

Antwoorden: 22 antwoorden

RNDavus
Aspirant verkenner

Storing op het netwerk

Zijn er toevallig storingen regio lanaken? Internet werkt hier helemaal niet opt moment. 

Labels (1)
0 pluimen
22 ANTWOORDEN 22
NelsonM
Orange-werknemer

Zijn er toevallig storingen regio lanaken? Internet werkt hier helemaal niet opt moment. 

Hallo @RNDavus,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

Pensando
Gewaardeerd verkenner

Hallo, ik woon vlak bij Sappi en vlakbij een zendmast (afstand 30m dus ontvangst onder (te) grote hoek=probleem). Mijn provider is nu nog Mobile Vikings en ik heb wel dekking maar bij drukte zoals op woensdagnamiddag of het weekend vallen de data geregeld weg of vertragen ze. Heb me hier aangemeld om te weten of iemand de Flybox kan aanraden.

Soory dat ik zo laat binnen val maar is je probleem al opgelost?

Harry

0 pluimen
Mobileventures
Aspirant verkenner

@Pensando Ikzelf woon ook op een plaats waar de verbinding niet denderend is. Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik nog maar sinds kort bij Orange zit & mijn vriend zit sinds kort bij Mobile Vikings. 
Wij namen contact op met Orange en kregen een Femtocell. Dit verbeterde de verbinding in het huis al voor een groot gedeelte. Dit is volledig gratis als klant van Orange (geen idee hoe dit werkt als je enkel bij Mobile Vikings zit). Je kan wel steeds bellen naar het nummer 5000 om na te gaan of je in aanmerking komt voor dit toestel.

Wie weet kan dit je helpen.. 🤷🏽‍♀️

0 pluimen
Pensando
Gewaardeerd verkenner

bedankt M,

ik kreeg van MobVik (ben nog geen lid van Orange dus bel ik naar het 02/-nummer)    het voorstel om een antenneversterker (het woord Femtocel viel niet)  te plaatsen terwijl ze volgens mij wisten dat je daar een vaste internetaansluiting voor diende te hebben en die zit niet in hun aanbod. Ze konden verder 'niks meer voor me doen', aldus een medewerker, er zou nog een ticket lopen voor verder onderzoek bij orange maar opnieuw afstellen voor 1 klant lijkt niet rendabel werd gezegd. Met mijn vorige abo bij Scarlet leek de ontvangst toch wat vlotter te gaan (met zendmast op 30m afstand en ong. 30m hoog met daarmee moeilijk bereik schuin naar beneden toe) Daarom ben ik benieuwd naar de ontvanst met de Flybox15 (met daarnaast opnieuw een Red abo van Scarlet. Ik kijk wel geregeld naar auto reviews op Youtube.

Ik experimenteerde hier intussen met Alu-folie en het helpt zolang de drukte zoals op woensdagnamiddag of sommige uren in het weekend niet voorkomt. Ik geloof ook wel dat een hotspot boven op de eerste verdieping verbetering zou brengen maar praktisch is anders.

dankjewel voor je snelle reactie

P

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen