annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Update storing

Topic gestart op: 24-06-20 22h00

Antwoorden: 22 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Update storing

Net gelezen en vernomen van Orange je modem te herstarten en je probleem zou opgelost moeten zijn. Dit is een bericht van Orange op FB net gelezen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
22 ANTWOORDEN 22
patrick2
Wijze
Wijze

@FienB  naar mijn weten is het opgelost. Dat is ook het bericht wat k heb gezien op FB. Haal anders ff je stekker eruit wacht even een minuut of tien en steek die terug in.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


FienB
Ervaren verkenner

Helaas, @patrick2 

Het was de tweede keer dat ik het voorbije uur de stekker uittrok en het heeft niet mogen baten. 

Stom. Uiteindelijk zit ik toch nog op een freewifi van telenet waar ik 4 maand geleden ben weggegaan in de hoop op beter 🤦‍

patrick2
Wijze
Wijze

@FienB  werkt er totaal niks van internet of enkel je wifi ? Heb je dus met een kabel wel internet? 

Want als je met de kabel internet hebt en je logt in op de modem rechtstreeks door middel van IP adres dan kan je daarin eens kijken of Wifi aan of uit staat.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


FienB
Ervaren verkenner

Een kabel zou inderdaad handig zijn om te checken, maar ik heb geen toestellen die verbonden zijn met kabel. 

Heb enkel chromecast voor tv, smartphone en tablet dus kabel nog niet nodig gehad. 

Het wifi lampje op de modem pinkt wel maar zowel op telefoon als chromecast als google nest pakt hij geen wifi. 

4g lukt wel. 

patrick2
Wijze
Wijze

@FienB  probeer eens een reset van de modem. Dat kan je aan de achterzijde doen. Houd er wel rekening mee dat als je een eigen netwerk hebt voor de wifi dat deze terug komt op het Orange wifi netwerk zoals beschreven is op de modem op de sticker bij eerste installatie. Als dat niet werkt dan heb ik zo op afstand ook geen inkijk erop wat er nog fout kan zijn. Dan moet je de klantendienst morgen bellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen