annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

VoLTE en VoWiFi ondersteuning Google Pixel 2

Topic gestart op: 23-03-19 17h20

Antwoorden: 13 antwoorden

Huberto
Ervaren verkenner

VoLTE en VoWiFi ondersteuning Google Pixel 2

Hallo,

Ik had voreger een chinese Xiaomi Mi6 die niet op jullie lijst staat maar bellen via Wifi en LTE werkte zonder probleem. 

Ik heb net een top toestel van Google gekocht - de Pixel 2 en met deze toestel werkt VoLTE en VoWiFi niet.

Ik vraag me af hoe komt het dat het met de chinese toestel werkte maar met bekende Google toestel niet...

 

Op jullie site staat dat de lijst van ondersteunde toestellen in de toekomst nog zal worden aangevuld. Hebben jullie reeds enig idee wanneer dit gaat gebeuren voor Google toestellen?

Alvast bedankt

Labels (3)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
patrick2
Wijze
Wijze

@Huberto  inderdaad en een tevreden klant is vandaag de dag erg belangrijk. Klanten zijn ook veeleisend , dat is ook mijn ervaring daar ik ook voor twee grote spelers heb gewerkt , maar die veeleisendheid is wel te begrijpen. Daarbij bereikbaarheid met een gsm , internet en eventuele vaste lijn zijn daarom ook erg belangrijk. En hoe meer een provider erop inspeelt of dingen activeerd wat mogelijk is des meer tevredenheid ga je hebben onder een klant . Goed er zijn altijd dingen die kunnen verbeteren waardoor een klant weg gaat of dergelijke maar het belangrijkste is je klant te behouden en dan zal je op die eisen moeten ingaan. Als ik het persoonlijk bekijk vind ik dat mijn gsm bereik bijna 100 procent moet zijn want moet bellen of gebeld kunnen worden elke minuut van de dag ook voor het werk.  

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Huberto
Ervaren verkenner

Ik zit ondertussen met Pixel 3 (Pixel 2 opvolger). Zeer goede toestel, maar toch geen VoLTE en VoWiFi ondersteuning bij Orange. Met prepaid van Proximus werkt het wel, met Poolse Orange prepaid ook. 

 

Het gaat ook over de toestel van Google zelf met altijd nieuwste en niet aangepaste, pure Android.

 

Ik snap het helemaal niet waroom ondersteuning voor VoLTE en VoWiFi zo gelimiteerd is. Als ik kijk naar de lijst zie ik alleen de duurste toestellen en niks meer. 

Is het de politiek van bedrijf om diensten te limiteren voor mensen met goedkope of minder populaire toestellen?

0 pluimen
Huberto
Ervaren verkenner

Screenshots uit het IMS menu:

1497844948.png

 

Screenshot_20190323-190055.png

 

0 pluimen
Huberto
Ervaren verkenner

Ik heb één ding gevonden dat hier misschien een rol speelt:orange.png

 

In mijn klantenzone, op het tabblad "Mijn toestellen", is mijn oude smartphone nog steeds zichtbaar. Ik weet niet of het enig effect op mijn niuwe toestel heeft.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen