Netwerk
Hoe zit het Orange-netwerk in elkaar? Informatie over de installatie van nieuwe antennes? Je vindt hier alles wat er te weten valt over het netwerk dat nog verder gaat …
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
patrick2
Leidende genezer

Re: VoLTE en VoWiFi ondersteuning Google Pixel 2

@Huberto  ik hoop met u en iedereen eigenlijk mee dat deze technologie zo vlug mogelijk op veel toestellen kan worden geactiveerd. Vandaag de dag zijn huizen goed geisoleerd en het bereik is daarom ook niet wat het is in veel huizen , kijk dan al naar mezelf. Maar ja zoals ik ook uit ervaring weet is dat de providers niet snel zijn hiermee en dat is eigenlijk wel jammer. Persoonlijk vind ik het een hele uitvinding en oplossing om het bereik te optimaliseren maar jammer dat de uitrol ervan zo traag is. 

0 pluimen
Huberto
Ervaren verkenner

@patrick2  schreef:

@Huberto  ik hoop met u en iedereen eigenlijk mee dat deze technologie zo vlug mogelijk op veel toestellen kan worden geactiveerd. Vandaag de dag zijn huizen goed geisoleerd en het bereik is daarom ook niet wat het is in veel huizen , kijk dan al naar mezelf. Maar ja zoals ik ook uit ervaring weet is dat de providers niet snel zijn hiermee en dat is eigenlijk wel jammer. Persoonlijk vind ik het een hele uitvinding en oplossing om het bereik te optimaliseren maar jammer dat de uitrol ervan zo traag is. 

Ja, ik ben helemaal mee eens. Goede isolatie, drukke gebieden in grote steden of populaire locaties, kleine dorpen ver van Orange masten... Daar VoWiFi is zeker nodig. Maar ook de grootste voordeel in het geval van VoLTE - zeer goed hoorbare verbetering van de kwaliteit van de gesprekken (HD Voice). Hopelijk zal Orange beide technologieën snel actievieren voor alle toestellen die hen ondersteunen. Volgens mij zal VoLTE en VoWiFi  voor een aanzienlijke verbetering van de kwaliteit en beschikbaarheid van Orange-diensten zorgen, wat een directe invloed op de klanttevredenheid zou hebben. En een tevreden klant kan veel nieuwe klanten brengen Smiley Knipoog

patrick2
Leidende genezer

@Huberto  inderdaad en een tevreden klant is vandaag de dag erg belangrijk. Klanten zijn ook veeleisend , dat is ook mijn ervaring daar ik ook voor twee grote spelers heb gewerkt , maar die veeleisendheid is wel te begrijpen. Daarbij bereikbaarheid met een gsm , internet en eventuele vaste lijn zijn daarom ook erg belangrijk. En hoe meer een provider erop inspeelt of dingen activeerd wat mogelijk is des meer tevredenheid ga je hebben onder een klant . Goed er zijn altijd dingen die kunnen verbeteren waardoor een klant weg gaat of dergelijke maar het belangrijkste is je klant te behouden en dan zal je op die eisen moeten ingaan. Als ik het persoonlijk bekijk vind ik dat mijn gsm bereik bijna 100 procent moet zijn want moet bellen of gebeld kunnen worden elke minuut van de dag ook voor het werk.  

0 pluimen
Huberto
Ervaren verkenner

Ik zit ondertussen met Pixel 3 (Pixel 2 opvolger). Zeer goede toestel, maar toch geen VoLTE en VoWiFi ondersteuning bij Orange. Met prepaid van Proximus werkt het wel, met Poolse Orange prepaid ook. 

Het gaat ook over de toestel van Google zelf met altijd nieuwste en niet aangepaste, pure Android.

Ik snap het helemaal niet waroom ondersteuning voor VoLTE en VoWiFi zo gelimiteerd is. Als ik kijk naar de lijst zie ik alleen de duurste toestellen en niks meer. 

Is het de politiek van bedrijf om diensten te limiteren voor mensen met goedkope of minder populaire toestellen?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen