annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer bellen via WiFi voor Huawei mate 20 lite?

Topic gestart op: 19-02-19 12h23

Antwoorden: 6 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Wanneer bellen via WiFi voor Huawei mate 20 lite?

Wanneer komt er voor de Huawei mate 20 lite VoWifi en VoLTE ? Mijn partner heeft namelijk de pro versie en daar is dit allemaal wel op beschikbaar. Vandaar de vraag wanneer zal dat voor de lite versie ook beschikbaar zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (4)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dat is een goede vraag @patrick2 ...

De lijst wordt continu bijgewerkt maar inderdaad, van Huawei zijn het enkel de "Full" versies die momenteel compatibel zijn, niet de "Lite" versies ...

Daarenboven zijn er nog een hoop merken die nog helemaal niet in de lijst staan ... Straffer nog, van provider tot provider is die lijst met compatibele toestellen verschillend ...

Wat er eigenlijk door de provider en de fabrikant dient voorzien te worden is mij een raadsel .. Het enige dat ik weet is dat voor Android je minstens de versie 8 moet hebben. En of die vereisten technisch of politiek van aard zijn weet ik ook niet ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 inderdaad vanaf android 8 gaat dit kunnen werken. Wat ik straf vind is dat mijn oude iphone wel werkt op die technologie , oke staat ook erbij in de lijst. Maar nu de Mate PRO versie staat niet in die lijst en dat is het toestel van mijn partner en die ondersteund wel de betreffende technologie. Het is mij een raadsel waarom dan die wel ondanks deze niet in de lijst staat met compatibele toestellen. Lijkt mij dat Orange dan de Mate LITE versie ook compatibel kan maken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ja @patrick2, dat is wat ik ook stelde; is het een technisch of een politiek issue?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Wanneer komt er voor de Huawei mate 20 lite VoWifi en VoLTE ? Mijn partner heeft namelijk de pro versie en daar is dit allemaal wel op beschikbaar. Vandaar de vraag wanneer zal dat voor de lite versie ook beschikbaar zijn.

Ugh @patrick2,

 

Voor de beschikbaarheid van VoWIFI en VoLTE zijn we afhankelijk van de merkleveranciers. Deze instelling is namelijk toestelgerelateerd.

 

We proberen de lijst aan te vullen eenmaal VoWIFI en VoLTE beschikbaar is voor deze toestellen.

 

Wij hopen te rekenen op jullie geduld! Alvast bedankt!

 

 

Water en vuur zijn altijd in harmonie

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen