annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wi-fi + digicorder problemen

Topic gestart op: 30-08-19 08h05

Antwoorden: 1 antwoord

DylanVR
Aspirant verkenner

Wi-fi + digicorder problemen

Wij zijn sinds 2 maanden overgestapt van Telenet naar Orange omdat dit goedkoper is en ongeveer dezeklfde producten. Wat hebben wij hier al spijt van... Eerst en vooral al 59€ installatiekosten om een modem en digicorder te komen wisselen, binnen 20min was deze persoon buiten. Sindsdien werkt onze Wi-Fi niet naar behoren, berichten komen veel te laat binnen via de smartphone ivm Whatsapp, Facebook en E-mails. Ik meld dit aan Orange en zij stellen meteen voor om terug een afspraak te maken, weeral een halve dag verlof opnemen dus... Technieker dat langskomt meld me dat de vorige technieker een kabel vergeten te veranderen is en dat nu het probleem moet opgelost zijn want ziet geen verlies. Diezelfde avond heb ik dezelfde problemen, berichten dat een half uur te laat binnenkomen... Volgende probleem de digicorder, blijkbaar is de eerste technieker ook de pincode vergeten op te schrijven (die weten we nog altijd niet) waardoor we de Digicorder niet kunnen resetten. We zouden dit graag doen omdat de TV-gids niet klopt met de werkelijke uitzendingen. Verschillende keren een serie willen opnemen waarvan het maar 1 keer gelukt is en 5 keer heeft het iets anders opgenomen.  Ik neig al serieus terug naar Telenet, misschien duurder maar nog geen problemen gehad of heeft hier iemand een geniale oplossing voor mij:-)

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Surfer
Ervaren genezer

Hoi Dylan,

Ik neem aan dat jullie een LOVE abo hebben en van dezelfde diensten als bij Telenet, wilt gebruiken. De problemen die je beschrijft, zijn nog altijd dezelfde als 2 maanden geleden. We hebben hier geen LOVE, maar wel internet.

Misschien een paar tips, die ik wel aan je wil doorgeven:

* Zeker de klantendienst van Orange blijven bellen op het nummer 5000 of via facebook. Misschien moet je eens alle zaken op een rij zetten en noteren. Een update doen.

* Heb je al de Orange app al op je gsm? deze tvgids geeft je een mooi overzicht en moet je eens proberen, of je via deze weg tv kan zien. 

* Ben je naar de Orange winkel al geweest? Dit om eventueel de digirecorder te laten testen of voor een omruiling. Moet je zeker doen en ja, het is balen natuurlijk, maar je kan dit doen bijv. als je de boodschappen kan doen. In de Orangewinkel kunnen en zullen je zeker verder helpen. De omruiling zou gratis moeten zijn, maar daar ben ik niet van op de hoogte.

* Modem eens uitzetten en aanzetten helpt ook vaak. Zeker de uitleg lezen van de modem (in alle rust en maak daar tijd voor). De gsm ook aan en uitzetten, helpt ook vaak. Het kan ook zijn dat de modem een update nodig heeft (normaal doet ie het automatisch). Als het wifi signaal zwak is, moet je misschien een wifi versterker plaatsen of huren/kopen? De modem eventueel verplaatsen, doet ook al wonderen. 

Als er al één iets kan herstelt worden, dan is dat al een begin. We hopen hie, dat de problemen zo snel wordt opgelost. Maar probeerr zeker de kalmte te bewaren....

 

 

 

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen