annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoe vraag ik uitbreiding van het Orange netwerk aan?

Topic gestart op: 26-07-19 16h48

Antwoorden: 24 antwoorden

emp62
Gewaardeerd verkenner

hoe vraag ik uitbreiding van het Orange netwerk aan?

ik heb een prepaid kaart gekocht van ORANGE om te testen hoe de 4G ontvangst is op mijn locatie. Want mijn eigelijke doel is internet via het Flybox abonnement. Nu heb ik helaas geen 4G dekking bij mij thuis. Ongeveer 1.5km naar het noorden staat een zendmast met ORANGE apparatuur. Als ik daarheen rijd werkt het prima 16 mbps Down en Up. Ongeveer 1km ten zuiden van mij staat ook een zendmast. Daar zijn spullen van BASE maar volgens mij niet van ORANGE. Want ik krijg daar helemaal geen signaal. BASE doet het prima. BASE doet het ook prima bij mij thuis.

Dus ik wil graag een aanvraag indienen zodat ORANGE hun apparatuur ook aanbrengt op die mast 1km ten zuiden van mijn huis. Hoe doe ik dat? Is het mogelijk een aanvraag in te dienen?

Het gaat om de mast aan de N633 4987 Stoumont:

Coördinaten: 5.73569O / 50.43987N
Lambert: X: 247098 / Y: 126341 m 

Aan de locatie Quarreux (hele straat) is geen 4G signaal van ORANGE helaas. 

Labels (2)
24 ANTWOORDEN 24
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Axel-malysse  schreef:

Je kan eens een email sturen naar orange 


Dan zul je toch lang kunnen zoeken achter een juist adres hoor .... Orange is niet meer per email bereikbaar. Enkel messenger, twitter of telefoon (5000). Of fysisch naar een shop gaan.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@emp62  Hiervoor beste eens met de klantendienst contact opnemen. Deze maken een dossier aan voor u naar de tweede lijn en gaan bekijken wat de mogelijkheden zijn. Nadien nemen ze met u contact op om dat door te nemen met u om u op de hoogte te brengen wat ze kunnen doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


emp62
Gewaardeerd verkenner

ok bedankt. Ja ik heb de klantendienst per email benaderd dus daar wacht ik dan even op. Ik heb ze ook gebeld maar de man begreep me niet ... Moet zeggen dat ik vandaag ook geen dekking van BASE lijk te hebben. Denk dat ik waarschijnlijk sateliet internet ga nemen. Je kan in Belgie blijkbaar toch nog stralingsvrije plekken vinden. Bij mij thuis dus 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik denk dat je in zuidelijk BE nog meer van die locatie gaat vinden hoor ....

En het grote probleem is, dat wanneer er geen 4G is, een Flybox ook niet mogelijk is ...

Wanneer er wel bekabeld internet is, van gelijk welke provider, is een FemToCel wel een mogelijke oplossing om GSM ontvangst te realiseren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
emp62
Gewaardeerd verkenner

nee ik zocht juist naar 4G internet omdat ik hier geen kabel internet kan krijgen. Wel ADSL maar heel slecht: 3.6 mbps down, 0.2 mbps up en heel onstabiel. Toen ik zag dat bijn BASE kaart goed werkt (laatste test binnen in mijn huis 12.73 mbps down en 5.96 mbps up toen dacht ik dat ik die Flybox wilde proberen. Echter hier dus geen 4G van Orange. Dus ik wil Orange vragen om wat zender bij te plaatsen. Ik kan natuurlijk BASE gebruiken maar ongelimiteerde data kost 40€/maand en je krijgt alleen 25GB snel. Daarboven enkel op 512 kbps.

Vanmorgen deed mijn BASE het even niet maar na reboot van phone wel weer. Weet niet waarom dat nu weer was. Flybox is gewoon goedkoper dan sateliet internet. En ik kan het wel vergeten dat hier ooit een glasvezel wordt gelegd. Ze hebben me sinds 2007 al van alles beloofd en er is helemaal niks gedaan door Proximus, Telenet en Voo. Helemaal niks. Maar ja nu dus 4G en mogelijk 5G op een gegeven moment. Als ik 4G kan krijgen van Orange zou dat fantastisch zijn. Ik hoop dat Orange wat zenders bijplaatst. Dan neem ik een Flybox abonnement en ook een mobiel abonnement bij Orange en zal de bewoners hier op de hoogte stellen dat er 4G internet mogelijk is Smiley Vrolijk

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen