annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

track & trace problemen

Topic gestart op: 21-12-19 13h57

Antwoorden: 6 antwoorden

floatie70
Gewaardeerd verkenner

track & trace problemen

Wij zijn sinds vorige week vrijdag Orange klant. Wij hebben een 3tal weken geleden een love trio pakket besteld, samen met een colibrie abonnement. Wij moesten wachten tot aan de activatie om een 2e gsm abonnement bij te voegen (koala abo). Zijn via het winkelpunt al gans de week aan het proberen geweest de 2e simkaart te activeren. Hebben afgelopen donderdag contact opgenomen met de klantendienst van orange en ze gingen onmiddellijk een nieuwe simkaart opsturen.

Sinds gisteren hebben wij een mail ontvangen met een track&trace link om de bestelling op te volgen. Maar deze lijkt niet te werken. Er werd beloofd dat de 2e simkaart vandaag met bpost zou geleverd worden. Maar wij kunnen dit precies niet opvolgen. Zijn er nog mensen die hier problemen mee hebben ?

 

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Anonymous
Niet van toepassing

Beste,

Het zal nog niet het laatste probleem zijn dat jullie tegenkomen, toch kan ik u met enige zekerheid meedelen dat onder alle providers Orange het best meewerkt met de klant. Al is het niet steeds perfect en zal je op enkele voor de klant onlogische toestanden botsen het zal steeds in orde komen. Wat niet over alle providers kan worden gezegd. Daarom zeg ik ook altijd tegen kennissen dat geduld loont. We wonen nog wel in België. 😉

0 pluimen
LnPrjn
Ervaren verkenner

Heb ik ook al voorgehad. Het duurt inderdaad wat langer allemaal als ze zeggen en zeker nu met de feestdagen. Mocht het maandag nog niet lukken zou ik eens langs een orangewinkel gaan. 

Fijne feesten!

0 pluimen
floatie70
Gewaardeerd verkenner

Simkaartje is vorige week maandag toegekomen. Het track&trace systeem moest het nog altijd verwerken.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@floatie70  schreef:

Simkaartje is vorige week maandag toegekomen. Het track&trace systeem moest het nog altijd verwerken.


Ja, zo in deze drukke kadootjes en koopjes periode loopt er al eens links en rechts iets vertraging op ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen