annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code

Topic gestart op: 26-02-20 10h34

Antwoorden: 2 antwoorden

Catheline
Rekruut scout

verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code

Wanneer ik een bericht wil versturen via de berichten app gaat dit traag: duurt vaak de volle minuut of langer voor mijn bericht verzonden is. Wanneer ik het nummer van de berichtencentrale probeer her in te stellen krijg ik de boodschap: verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code.

Hoe kan ik dit oplossen?

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
NelsonM
Orange-werknemer

Wanneer ik een bericht wil versturen via de berichten app gaat dit traag: duurt vaak de volle minuut of langer voor mijn bericht verzonden is. Wanneer ik het nummer van de berichtencentrale probeer her in te stellen krijg ik de boodschap: verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code.

Hoe kan ik dit oplossen?

Hallo @Catheline,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Catheline  een ongeldige MMI-code heeft niks met de berichten centrale te maken integendeel zelfs. Heb net eens wat info gezocht wat die MMI-code zou kunnen zijn maar blijkbaar zijn dat verschillende problemen of betekenissen.Heb je al eens geprobeerd je simkaart in een ander toestel te steken en zien of het ook zo lang duurt voor je berichten verstuurd worden ? gebruik je een Iphone misschien ?

Want ik heb een Iphone en gebruik i-message ,dus gratis berichten naar andere iphone gebruikers te sturen,en dat gaat bij mij ook soms traag.

Maar moesten je berichten over het algemeen traag versturen kan het aan het toestel liggen. Daarom eens je toestel herstarten of je simkaart in een andere gsm proberen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen