Nieuw @ Orange !
Kom en ontdek de ambities van Orange, je milieu en sociaal verantwoordelijke operator !
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze
9 14 780

Overstromingen: sommige winkels sluiten

Ugh allemaal,

Totem komt terug op de recente overstromingen en wenst alle getroffen mensen veel moed!

Sommige winkels in de getroffen regio's moesten helaas sluiten als gevolg van de shade die veroorzaakt was.

Sommige van onze infrastructuren zijn ook aangetast. Hierdoor kunnen er storingen voorkomen op het vaste en mobiele netwerk. Onze teams doen er alles aan om het Orange-netwerk zo goed mogelijk te laten functioneren

Alle moed! De stam denkt aan je!

Totem

14 Opmerkingen
bigMODDER
Gewaardeerde genezer

Ik wens alle mensen die getroffen zijn veel moed ! 

Groeten,

bigM

Josette
Leidende sjamaan

@Totem gewoonweg verschrikkelijk, zijn géén woorden voor.

Als je dat meemaakt je hele leven is foetsie.

Het komt ook dichter naar deze kant, is al in Hasselt intussen.

Heel veel kracht en moed voor de mensen die miserie hebben.

Cdt24801
Leidende sjamaan

@Totem 

Inderdaad gewoon verschrikkelijk. Dat er nu enkele verkooppunten sluiten, dat is het minste waar we nu aan denken. Het verhelpen van al dat menselijk leed, dat is hetgeen wat telt nu.

TomB
Orange-werknemer

@Totem 

Verschrikkelijke beelden, geen woorden voor. 😰
Veel moed voor iedereen daar in de getroffen regio. 🙏

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Tinneke2
Leidende genezer

Ik ben er het hart 💔 van in . Het ene dat ik kon doen is kleren verzamelen uit mijn kast om deze mensen uit nooit te helpen want dat zullen ze hard nodig hebben .En andere bruikbaar gerief . 
veel sterkte ,moed en steun voor alle mensen 

En mijn oprechte deelneming aan de familie ‘s van de slachtoffers. 
groetjes 

tinneke2 

Tinneke2
Leidende genezer

@Totem Het is heel begrijpelijk ,veel moed voor alle mensen die dit moeten meemaken .sterkte voor alle regio’s die getroffen zijn .

Heel veel moed .Tinneke2 

Michawilly
Gewaardeerd verkenner

Veel moed voor de mensen dat getroffen zijn

au3ken
Ervaren verkenner

Wat was dit schokkend nieuws.

Die overstromingen hebben zoveel stuk gemaakt.

Zowel in België als in het buitenenland.

Ik wens alle mensen in de getroffen gebieden heel veel sterkte.

Tinneke2
Leidende genezer

@Totem @au3ken @Michawilly @bigMODDER en alle andere ,Het ergste van al is nu dat het wat zal worden voor terug te trekken . Veel mensen zullen veel te weinig of niets krijgen voor hun inboedel .

Niet alleen zijn er veel hun familie kwijt nu lopen ze nog gevaar tijdens de opkuis . 
En komt er terug wateroverlast want er komt weer regen ️ .

Deze ellende mag echt ophouden voor al deze mensen genoeg is genoeg .

Tinneke2 

Stefdanie1987
Aspirant verkenner

Heel erg voor de getroffen families

Tinneke2
Leidende genezer

@Totem @Stefdanie1987 @au3ken @Michawilly @TomB @bigMODDER 

Nu zijn ze begonnen met heel veel vrijwilligers met de opkuis .Het zal jaren duren voordat alles weer zal opgebouwd kunnen worden . Ik hoop dat deze mensen blijvend op steun al die tijd kunnen rekenen . Want ze zijn hun hele hebben en houden wel kwijt . 
Ook hun woning 🏠 .Blijven helpen al is het maar een beetje 🤏 is het minste wat een mens kan doen Steun elkaar❤️🍀

au3ken
Ervaren verkenner

@Tinneke2 Super gezegd van jou ❤️

Tinneke2
Leidende genezer

@au3ken  Dank u is gemeend ook ,heb een klein hartje ❤️ en heb al mijn bijdrage gedaan . Wat ik niet meer kon gebruiken in plaats van de kringloop naar deze mensen . Fijne groetjes tinneke2 

au3ken
Ervaren verkenner

@Tinneke2  dat heb ik ook gedaan.is misschien niet veel, maar alle beetjes kunnen helpen.