Nieuw @ Orange !
Kom en ontdek de ambities van Orange, je milieu en sociaal verantwoordelijke operator !
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze
3 9 429

Wat is jouw favoriete app?

Ugh allemaal!

Ons blogteam deed wat onderzoek en heeft apps gevonden die je dagelijks leven zullen verbeteren! Vind deze in dit artikel!

Totem en de geesten zijn grote smartphonefans! We vinden Payconiq zo leuk! Het maakt je leven zo makkelijk ‌!

En jij, wat is je favoriete app?

Moge de geest van de stam je vergezellen!

Totem

9 Opmerkingen
Josette
Leidende sjamaan

@Totem ,

zijn er een hele serie bij die we al gebruiken.

Payconiq, Itsme, Strava,
Stocard, My Orange, WhatsApp,
Vlaanderen Fietsland, Buienradar,

Tot artikel, dank je.👍

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Bedankt @Josette 🙂

Totem kent Strava en Stocard niet, wat doe je met deze apps?

Josette
Leidende sjamaan

Strava, gebruiken wij met de fiets GPS- Garmin.

Stocard, kan je al je klantenkaarten in opslaan. 

Heel makkelijk in de winkel altijd je kaarten en punten bij de hand.

Evy_deconinck1
Ervaren verkenner

Instagram, je kan alles delen wat je wilt en ziet allemaal leuke dingen voorbij komen 🙂

Tinneke2
Leidende genezer

WAZE  navigatie en live verkeer echt een handige app  je vind er de goedkoopste brandstof . Ziet wat er gebeurt , meldingen over verkeer . Onmiddellijk aanpassingen van je route om drukte te vermijden en zo veel meer .hij vind altijd de weg .

En je kan zelf de stem kiezen

En nog belangrijker je hebt volledig beheer over je privacy wat ook belangrijk is .

Groetjes tinneke2 

Een echte aanrader 

Annekeh
Ervaren verkenner

We zijn met 2 wagens op reis vertrokken met 2 gps'en. En toch nog waze ingeschakeld die de meest accurate info gaf naar vertragingen toe. Geen gps meer enkel waze.

Matty_v
Gewaardeerd verkenner

Strava, Strava, Strava 🙂

En Payconiq 🙂

elficardon
Gewaardeerd verkenner

Ik vind waze ideaal. 

Mijn dochter woont reeds 2 jaar in Harelbeke, is ongeveer een uur rijden voor mij... Zonder waze was ik nu nog op zoek 😅

Biancavhr
Aspirant verkenner

Mijne favoriete apps zijn itsme ( kun je overal inloggen waar je normaal een kaartlezer en u ID nodig voor hebt ) facebook, messenger en smule kun je zingen werkt ontspannend voor mij 

Over de auteur
Wij houden ervan om met de camper weg te gaan, en veel te fietsen. En ja, ik ben graag op mijn laptopje bezig.