annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat is jouw favoriete app?

Topic gestart op: 12-07-21 16h21

Antwoorden: 13 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze
3 13 1,107

Wat is jouw favoriete app?

Ugh allemaal!

Ons blogteam deed wat onderzoek en heeft apps gevonden die je dagelijks leven zullen verbeteren! Vind deze in dit artikel!

Totem en de geesten zijn grote smartphonefans! We vinden Payconiq zo leuk! Het maakt je leven zo makkelijk ‌!

En jij, wat is je favoriete app?

Moge de geest van de stam je vergezellen!

Totem

13 Opmerkingen
Josette
Wijze
Wijze

@Totem ,

zijn er een hele serie bij die we al gebruiken.

Payconiq, Itsme, Strava,
Stocard, My Orange, WhatsApp,
Vlaanderen Fietsland, Buienradar,

Tot artikel, dank je.👍

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Bedankt @Josette 🙂

Totem kent Strava en Stocard niet, wat doe je met deze apps?

Josette
Wijze
Wijze

Strava, gebruiken wij met de fiets GPS- Garmin.

Stocard, kan je al je klantenkaarten in opslaan. 

Heel makkelijk in de winkel altijd je kaarten en punten bij de hand.

Evy_deconinck1
Ervaren verkenner

Instagram, je kan alles delen wat je wilt en ziet allemaal leuke dingen voorbij komen 🙂

Tinneke2
Aspirant sjamaan

WAZE  navigatie en live verkeer echt een handige app  je vind er de goedkoopste brandstof . Ziet wat er gebeurt , meldingen over verkeer . Onmiddellijk aanpassingen van je route om drukte te vermijden en zo veel meer .hij vind altijd de weg .

En je kan zelf de stem kiezen

En nog belangrijker je hebt volledig beheer over je privacy wat ook belangrijk is .

Groetjes tinneke2 

Een echte aanrader 

Annekeh
Ervaren verkenner

We zijn met 2 wagens op reis vertrokken met 2 gps'en. En toch nog waze ingeschakeld die de meest accurate info gaf naar vertragingen toe. Geen gps meer enkel waze.

Matty_v
Gewaardeerd verkenner

Strava, Strava, Strava 🙂

En Payconiq 🙂

elficardon
Gewaardeerd verkenner

Ik vind waze ideaal. 

Mijn dochter woont reeds 2 jaar in Harelbeke, is ongeveer een uur rijden voor mij... Zonder waze was ik nu nog op zoek 😅

Biancavhr
Aspirant verkenner

Mijne favoriete apps zijn itsme ( kun je overal inloggen waar je normaal een kaartlezer en u ID nodig voor hebt ) facebook, messenger en smule kun je zingen werkt ontspannend voor mij 

MustafaY
Leidende genezer

@Biancavhr ,

Itsme is inderdaad zeer handig 😎

G_73_P
Aspirant verkenner

@Totem  Apps zoals Itsme zijn dezer dagen idd zeer handig zodat je niet steeds naar de pc of laptop moet, “Waze” gebruikte ik ook maar ben recent overgestapt naar (TomTom)‘AmiGo’ deze App is beschikbaar in de iOS AppStore alsook Android PlayStore maar ik gebruik ze momenteel via iOS TestFlight en vind ze naar eigen behoefte net wat duidelijker ,alleen al de visualisatie en stiptheid.

Om dezer dagen wat socialer en creatief te zijn gebruik ik “Discord” (handig als je internationale vrienden hebt) alsook “Twitter” waar je toch meer vind dan enkel nieuws tegenwoordig.

Verder natuurlijk Instagram, Facebook , Snapchat , Messenger , Telegram als het wat persoonlijker is alsook Signal en nog meer welbekende Apps.

Voor mijn klantenkaarten en lijstjes gebruik ik dan weer “MyShopy” maar ga zeker ook eens de Stocard bekijken en proberen.

Om het wat Creatiever te houden maak ik graag en dagelijks gebruik van Apps als “PhotoRoom Studio Photo Editor” Waar je echt een bestaande afbeelding kunt bewerken naar de gekste en tofste lay-outs denkbaar ! Nu is het leukste dat wanneer je de gewone ( gratis ) versie wenst te gebruiken ( minder mogelijkheden) je vanuit de app je creatie deelt naar andere apps als “Image Size” waar je de verhouding zoals vb. De ideale verhouding voor uw eigen toestel ( wordt berekend of je zoekt het op) kunt aanpassen als je bijvoorbeeld een achtergrond voor je smartphone wil perfect passend maken , als je er dan vb een andere afbeelding wil aan toevoegen op de juiste plaats en formaat deel je vanuit ook die app naar “Overlay Cut Out Photo Editor” en op die manier maak je dan eigen creaties en foto’s door enkel de gewone versies van deze apps te gebruiken.

Verder kun je ook magische dingen met de “Opdrachten” app ( enkel iOS) maar daar zal ik maar niet over uitbreiden of ik heb een boek ipv een opmerking haha.

Zoals vermeld ik zit ook in het Apple TestFlight programma waar ik dan ook de volledige versies van allerlei apps voor verschillende doeleinden.

Ik heb dan ook +- een 200 tal Apps die ik allemaal naar functies heb geprobeerd waarvan ik er veel dagelijks gebruik dus als ik van enige hulp kan zijn dan doe ik dat ook graag ! 

Ps: Ik heb me dan ook sinds vandaag wat beter verdiept op de MyOrange app en community dus forgive me als mijn opmerking te lang is of op de verkeerde plaats is.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Totem @Josette 

sedert kort gebruik ik ook Stocard zeer handig voor al je klantenkaarten zoals @Josette zegt je moet al je kaarten niet meer bij houden . Mijn zusje aangeraden .handig en geen dikke portefeuille maar . 
Ook HLN voor het nieuws , recycle wanneer de vuilzakken in je stad  komt en kosten worden direct afgetrokken . To good  To go is een app  red maaltijden en ontbijten en brood  in je buurt . Wordt er niets meer weggegooid. 
Kan je in de diepvriezer bewaren . En zeer lekker 😋 en goedkoop .

tinneke2 

Sofieke4
Gewaardeerd verkenner

Favorietste apps tegenwoordig (een app kan soms na enige tijd niet boeiend/nuttig genoeg meer zijn voor me)... WhatsApp, Belfius Mobile, HLN, GVA, Wicker, Orange, Takeaway, Delhaize, Google Maps, De Lijn,... Deze apps gebuik ik het meeste en vind ze bijna allemaal 'compleet' in wat ik van een app verwacht. 😉😊