Online Gaming
Welkom op ons forum gewijd aan Online Gaming! Aarzel niet om hier jouw ervaringen te delen!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
MathiasV
Aspirant verkenner

Fifa 21 Ps4

OPGELOST

Hallo, 

Het lukt me niet om met een vriend te verbinden op fifa 21 online vriendschappelijk. Het probleem lijkt bij mij te liggen want bij andere vrienden lukt het mij ook niet om te verbinden. Ik heb alles al gereset en nagekeken. Alles lijkt normaal. Snelheden zijn ook oke. Iemand een idee?

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Kenzovdb
Gewaardeerd verkenner

Even een kleine Edit.

Indien nog mensen met dit probleem te kampen hebben, is het gemakkelijk op te lossen door naar het gratis nummer ''5000'' te bellen.

En daar technische ondersteuning voor internet te vragen.

Je legt dit probleem uit, en dan zet Orange de poorten open, en moet je via pc je code van standaard gateway bovenaan ingeven en inloggen. En dan kan je links het lichtgrijze aanklikken en activeren.

En zo is je probleem na automatisch herstarten opgelost!

Veel plezier 🙂

Kenzovdb
Gewaardeerd verkenner

Dit kan ook liggen aan de servers van Fifa 21.. Dit heb ik al vaker gehad en is gewoon een storing bij hun, dit komt het meeste voor van vrijdag tem maandag. En als je dit probleem altijd hebt, kan dit uiteraard ook liggen aan de verschillende soorten NAP-types.

0 pluimen
patrick2
Leidende sjamaan

@MathiasV  dan zou ik eerder denken dat het aan je account ligt ergens want als het bij andere ook niet lukt ligt het niet aan Orange. Heb je de helpdesk al eens geprobeerd bij Sony zelf . 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen