annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobile games worden een steeds belangrijker onderdeel van het gaming ecosysteem.

Topic gestart op: 10-12-21 12h15

Antwoorden: 6 antwoorden

Arnaud_
Sector One Player
Sector One Player

Mobile games worden een steeds belangrijker onderdeel van het gaming ecosysteem.

PUBG Mobile, Subway Surfers, Candy Crush... al deze games hebben de laatste jaren naam gemaakt. Mobile gamen heeft in feite de laatste jaren zijn stempel gedrukt op de videogamewereld, en de cijfers bevestigen dit!

In 2020 telde AppAnnie een totaal van 80 miljard downloads van mobiele games. Dit is gewoon enorm, en spelontwikkelaars hebben dit begrepen.

Neem bijvoorbeeld Psyonix: de Amerikaanse developer heeft onlangs een mobile versie van hun hitgame Rocket League uitgebracht. Het heet Rocket League Sideswipe, en een week na de release werd het al miljoenen en miljoenen keren gedownload.Rocket League SideswipeRocket League Sideswipe

Ik heb de console-, pc- en mobile versie van het spel persoonlijk getest, en het is een waar succes. Het universum is correct overgebracht naar een "mobile" platform, en het spel is echt goed geoptimaliseerd.

Download link (RL Sideswipe): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Psyonix.RL2D&hl=en_US&gl=US (Android)
https://apps.apple.com/au/app/rocket-league-sideswipe/id1549027048 (IOS)

En jij, wat zijn jouw favoriete mobile games?

Labels (3)
6 ANTWOORDEN 6
WorldOfLies
Gewaardeerd verkenner

Ik speel ( op mobiel) het liefst escape spelletjes!!

Deze mobiel game maker hebben de beste volgens mij :

Haiku games

5BN games

Big fish games

Domino games

AE mysteries

0 pluimen
Sofieke4
Gewaardeerd verkenner

Ik ben van nature geen 'gamer'. Heb geen kennis/ervaring met geen enkele game console zoals PSP, Xbox,... Vroeger in mijn tienerjaren hadden we wel een Nintendo. Niet zo'n console maar die kleine zo. Voor de smartphone speelde ik geen spelletjes op de gsm. Sinds de smartphone dus wel af en toe. Kaartspellen, woordzoeker, scrabble, puzzels, tetris,... 

MustafaY
Moderator
Moderator

Crash 'bandicoot', Mario, Tarzan waren mijn FAV's 

Nu speel ik meer FiFA, Fortnite en soms ook Rocket League. 

Groetjes,
Mustafa

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb vroeger wel gespeeld op PC, Playstation 2, WII, en "snake "op de gsm. Op de smartfoon speel ik geen spelletjes.

Ik zeg dus niet dat ik nooit eens een spelleke speel, maar het zal dus niet op de smartfoon zijn.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen