Online Gaming
Welkom op ons forum gewijd aan Online Gaming! Aarzel niet om hier jouw ervaringen te delen!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Kesh
Ervaren verkenner

PlayStation

Hallo iemand een idee hoe PlayStation werkt ??

telkens als je een spelletje koopt of een app download krijg je een mail als bevestiging..,

en dat stelt me gerust dan weet ik dat er niemand anders op zit …

maar ik heb bang dat je dat ook kunt uitzetten dat je geen mail meer krijgt kan dat ???

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Leidende sjamaan

@Kesh  

Bij elke dienst kan je min of meer je meldingen uit en of aan zetten en ook voor diensten , spelletjes , die je aankoopt. Dus als jij geen meldingen meer wil ontvangen van diensten die je aankoopt kan je dat natuurlijk afzetten. 

Houd er wel rekening mee dat er ook diensten zijn waarbij je verplicht bent om wel je email meldingen aan te zetten. Op die manier controleren ze of jij wel echt die persoon bent die de juiste diensten aankoopt. Maar dan wil dat ook zeggen dat jij naar die verkregen email moet gaan om het te verifiëren door elke keer een linkje te gebruiken die ze dan op sturen. 

Het zijn dus eigenlijk twee aparte methodes die ik nu benoem. Bij de ene is het gewoon om je duidelijk te maken dat er iets is aangekocht maar de andere methode is dus om echt te bewijzen dat jij de juiste eigenaar bent. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Kesh
Ervaren verkenner

Hoi Patrick, in dit geval kan je het niet uitzetten omwille van beveiliging had ik vernomen juist 

0 pluimen
patrick2
Leidende sjamaan

@Kesh 

Dan moet je je dus niet ongerust maken dat er zomaar iemand anders iets kan kopen via jou PlayStation account. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Kesh
Ervaren verkenner

Bedankt om me altijd te helpen je helpt vaak 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen