Online Gaming
Welkom op ons forum gewijd aan Online Gaming! Aarzel niet om hier jouw ervaringen te delen!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
patrick2
Leidende sjamaan

Tips & tricks over online gamen

Waarschijnlijk zullen er wel een aantal Tribers onder ons zijn die aan online gaming doen. Dat kan zijn met een spel console maar dat kan ook zijn met een pc of andere mogelijkheden. Misschien heb je dus ook wel eens bepaalde vragen over je online game of andere vragen die te maken hebben me Esport. Daarom kan je al je vragen stellen hier in de rubriek Esport. Daarin zullen ze je dan ook een antwoord geven over jou meest gestelde vragen. Aarzel dus niet om hier je vragen over het gamen te stellen en een antwoord te krijgen op die ene brandende vraag. 

Buiten vragen die je hebt kan je hier ook je ideeén of bevindingen of tips & tricks plaatsen. Eventueel ook met andere Tribers topics starten met bepaalde vragen waar dan misschien ook weer een antwoord op komt die jullie verder kan helpen. 

Kortom genoeg te vragen en te doen ook in deze rubriek !! 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Labels (1)
22 ANTWOORDEN 22
Jorn1
Gewaardeerd verkenner

Ik heb soms problemen met het joinen van vrienden in eenzelfde party in bijvoorbeeld Call of Duty. Mijn NAT type is strict en dat van mijn vrienden ook. Heeft iemand enig idee hoe je dit kan veranderen naar moderate of open?

0 pluimen
patrick2
Leidende sjamaan

@Jorn1  

Heb je hier al eens gezocht op het NAT type aanpassen ? 

In de zoek rubriek kun je in typen NAT type aanpassen en dan ga je verschillende onderwerpen zien. Misschien staat daar een deel of heel je oplossing tussen. 

Er zijn namelijk al veel topics over gemaakt. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Jorn1
Gewaardeerd verkenner

Oke, wist ik niet, bedankt!

0 pluimen
Stevo
Aspirant verkenner

Deze week heb ik (na 12 jaar) steam  opnieuw geïnstalleerd en wil speel ik spelletjes Counterstrike.
Nu heb ik blijkbaar deze liefde aan mijn zoon doorgegeven en zo komt het wel eens voor dat we beiden op onze computer tegen bots aan het spelen zijn.

Graag willen we graag thuis een LAN opstarten (via Half Life Dedicated Server) waar we tegen elkaar kunnen spelen. Gewoon wij 2 en een paar bots.

Iemand die me hier verder kan helpen? Server draait op een 3e toestel, maar geen van beide anderen toestellen kan server terug vinden. IP adres heb ik en poort is 27015

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen