Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-12-22 20h16
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hi
30 min EU betekend dat ik 30 min international Bellen kan ?
Naar warum heb Ik dann kosten Buiten Bundel ?
ik heb een printscreen van gemaakt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi
Nee, laten we het bij het Nederlands houden.
Nu probeerde ik het opnieuw en het was correct gedaan
Maar het duurt altijd lang voordat de Orange-app reageert
Oranje levert ook euro's op.
Als je veel data en oproepen hebt, maakt het niet uit dat het langer
duurt
Je hebt daar inderdaad 30 min bellen naar de EU.
Toch even vermelden dat dit enkel EU is en niet internationaal , want onder internationaal versta ik ook de landen buiten Europa.
Voor die kosten buiten bundel wacht op je factuur en kijk of je ze effectief wel moet betalen. Ik heb ook al eens kosten buiten bundel gehad maar een paar dagen later was dat verdwenen en op de factuur stond niks. Enige wat wat wel kan zijn is dat je een betalend nummer gebeld hebt maar anders nog geen zorgen en wacht op je factuur.
Ik Bell alleine EU. +31. +49. +39.
Of. Nederland, Duitsland en Italië
Roaming like Home Zone 1
De 7 cent wars een Test van België naar Niederlande
groetjes Ralf
Als ik in Nederland ben gaat het von mijn Bundel is dann niet internationaal bellen
Ist es besser, sich hier auf Deutsch niederzulassen? Ihr Niederländisch ist gut, kein Problem. Wird es in Deutsch setzen sonst lassen Sie mich wissen, wenn Sie Niederländisch wollen 🙂
Wenn Sie also testweise von hier aus in die Niederlande anrufen, werden Ihnen möglicherweise trotzdem 30 Freiminuten abgezogen. Es kann einige Zeit dauern, bis der Anruf bearbeitet wird.
Von den Niederlanden nach Belgien zu telefonieren ist eigentlich auch ein Anruf in der EU, aber ja, dann geht es von Ihrem eigenen Paket ab. Nur weil wir in Belgien Roaming-Gebühren zahlen, entfallen diese in der EU.
Übersetzt mit www.DeepL.com/Translator (kostenlose Version)
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |