Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-02-23 09h51
Antwoorden: 2 antwoorden
Beste,
Ik heb reeds meerdere pogingen gedaan om mijn primair GSM nummer te wijzigen bij Orange, maar blijkbaar is er bij de helpdesk niemand die er in slaagt dit in orde te brengen. Telkens wordt mij beloofd dat het aangepast is, maar keer op keer verandert er niets.
Ik heb 2x Go Plus maar het nummer van mijn partner staat blijkbaar primair. Alle communicatie gebeurt dus via haar ondanks het hele abonnement op mijn naam staat. Online is er nergens een optie om dit zelf aan te passen. In de klantenzone, via 'Mijn profiel' en dan 'Mijn assets' zie ik haar nummer bovenaan staan, maar ik kan dit niet wijzigen. Als ik op 'informatie wijzigen' klik, kan ik wel een ander nummer ingeven, maar dit wijzigt het primair nummer NIET!
Is er iemand bij Orange die wel weet hoe dit aan te passen? Gelieve mij te contacteren zodat dit na al die jaren eindelijk eens in orde komt.
Vandaag wacht ik bijvoorbeeld op een technieker thuis, maar alle SMS'en daaromtrent gaan naar mijn partner die dit dan telkens door moet sturen...
Bedankt
Er zijn alleen klanten hier @Lars
Ik zie twee mogelijkheden - maar ben ook klant
(1)
Als je het tel nummer van je partner overdraagt naar die persoon vermoed ik dat je tel nr dan primair wordt.
Daarna kun je dat tel nr terug naar jezelf laten overdragen, wat dan secondair zal worden al bijkomend nummer
Let op -- kan een invloed hebben op de kortingen - ken de abonnementen (Intense/Extreme) en internet niet
(2)
Misschien ook mogelijk dat je alles, buiten partner abonnement aan jezelf overdraagt - dan krijg je waarschijnlijk een ander klantnummer - en eens dat dit gebeurd is, het abonnement van de partner ook overdraagt
@Lars goedemorgen,
ik vermoed dat het kan, maar als je voordelen hebt enz dat je dat dan kwijt bent.
Je kan via deze weg eens proberen, wij zijn ook maar klanten.
Ik zag dat je in 2020 ook al eens de vraag hebt gesteld.
https://www.orange.be/nl/contact#/
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |