annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement overdragen

Topic gestart op: 26-02-20 14h17

Antwoorden: 3 antwoorden

Giranimo
Aspirant verkenner

Abonnement overdragen

Ik heb mijn abonnement overgedragen naar de nummer van mijn vriendin maar wel op mijn naam behouden om dat dit deel is van mijn love-pakket (zo gedaan op aanraden van iemand die bij orange werkt). Heb het overgedragen omdat ik een gsm van het werk krijg. Nu merk ik dat vandaag mijn nummer al is overgezet naar het abonnement van mijn werk maar nog geen bevestiging gekregen dat het overdragen van mijn orange abonnement naar de nummer van mijn vriendin gelukt is. Kan het overdragen nog gebeuren? Indien niet wat gebeurt er met mijn love-pakket? Want dit bestaat enkel met mobiele telefonie inbegrepen. Alvast bedankt!

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Giranimo  normaal gezien als je een overdracht wil doen van naam naar naam dien je een overdracht formulier in te vullen , https://www.orange.be/nl/form/je-abonnement-overdragen

Het kan niet zijn dat je zomaar ineens je nummer kan overdragen van de ene persoon naar de andere. Het zou dan fraude kunnen zijn. Moest je het nummer overdragen van Orange naar je werk , dus de andere provider , dient uw werkgever hiervoor een aanvraag te doen via Orange. Uw werkgever zal hier dan ook de bevestiging van krijgen en u niet. Uw werkgever zou dan wel de benodigde informatie dienen te geven aan u als het nummer overgedragen is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Giranimo
Aspirant verkenner

Ik heb het formulier ingevuld maar nog geen bevestiging gekregen dat het effectief gebeurd is maar ondertussen is mijn nummer wel al veranderd van provider. Het gaat niet over het nummer dat overgedragen moet worden naar een ander persoon maar wel het abonnement.

patrick2
Wijze
Wijze

@Giranimo  alles hangt vast aan dat formulier , dus nummer , abonnement , rest waarde eventueel van een toestel wat er aangekoppeld is dus echt alles. Bel anders eens naar de klantendienst en vraag hoever het er mee staat. Misschien in je email box in de spam filter dat er een bevestiging gekomen is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen