Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-01-25 12h10
Antwoorden: 6 antwoorden
Goedemiddag. Ik heb de promoties rond de Samsung s25 ultra eens bekeken en ik zie een wezenlijk verschil tussen Orange en Proximus. Namelijk een 100 euro, duurder bij Orange. Ik ben al heel lang klant met zowel tv, internet en nu ook 2 gsm abonnementen en in principe zou ik dat zo willen behouden. Maar dan vraag ik me af waarom ik 100 euro meer zou betalen voor een nieuwe gsm tov Proximus. Overstappen is tegenwoordig wel heel simpel, maar eerst wil ik van Orange weten waarom ik niet zou overstappen omdat ik bij hen meer betaal. Ik heb dit enkele dagen geleden gepost op messenger maar er komt geen reactie op.
Vermoedelijk heeft proximus een andere marge een andere prijs die ze kunnen en mogen geven. Ja je bent in totaal € 10 goedkoper uit voor een abonnement das waar enkel heb je dan nog maar 70 GB en geen onbeperkt mobiele data.
Maar jij moet je keus maken wat voor jou het beste is. Als je kan leven met geen onbeperkte data en € 10 besparing per maand moet je zeker je kans wagen en daar heen gaan. Moest je wel onbeperkte data willen ja dan is je keus ook gemaakt.
Overal gaat er wel een betere prijs zijn of ergens anders krijg je wat meer kwa data of eender wat. Dit geldt ook voor je all in abonnementen ergens anders kan het goedkoper en of heb je meer. Niet elke provider kan hetzelfde doen natuurlijk.
@RonnySlangen een rare conversatie.
Er is altijd een verschil met data die je erbij nemen moet of met het abonnement enz.
Maar de keuze is aan jou.
Ik zelf moet zo een dure smartphone niet hebben maar
dat is ieders keuze hé.
Als je er een kopen zou kies dan de Ultra.
Zelfs met een datapack en abo bij Proximus maandelijks nog eens goedkoper...ik heb de vergelijking gedaan en appels met appels vergeleken. Het is omdat ik toevallig een nieuwe gsm moet aanschaffen.
@RonnySlangen dan moet jij een keuze maken maar
bekijk het ook op lange duur in de kleine lettertjes.
Fijne avond.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
3 | |
3 | |
3 |