annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Actie voor nieuwe leden

Topic gestart op: 25-02-22 14h54

Antwoorden: 9 antwoorden

Tibo86
Rekruut scout

Actie voor nieuwe leden

Beste,

Ik ben al 13jaar klant bij orange.

Ik las onlangs dat nieuwe klanten de eerste 3 maand kunnen profiteren van go plus aan €10. Hoe kun je dit als bestaande klant doen?

Mvg,

Thibaut Terrie

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
Pletse
Gewaardeerde genezer

Voor trouwe klanten hebben ze het "Thank You" programma bij Orange. Hiermee kun je regelmatig kortingsbonnen, extra data, bioscooptickets verkrijgen.

Er zullen altijd acties zijn bij de verschillende providers, zeker om nieuwe klanten aan te trekken. Orange probeert ook hun trouwe klanten iets extra te geven met dit beloningsprogramma.

Als je echt denk, ik heb echt wel eens recht op een korting, kun je altijd eens bellen naar de klantendienst en het gewoon vragen of ze de korting willen toekennen. Wie niks vraagt zal ook niks krijgen 😅
Natuurlijk geen garantie dat ze het ook effectief zullen toekennen...

Cdt24801
Wijze
Wijze

Goede instelling @Pletse , altijd positief denken 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Voor zover ik weet, @Tibo86 gaar het niet over nieuwe klanten, maar nieuwe abonnementen.

Dus sluit een nieuw abonnement Go Plus af- = nieuw nummer

 

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tibo86 

Waar ik meteen ga aan toevoegen: uw bestaande abo afsluiten om dan meteen zo een nieuw aan te gaan, die vlieger zal niet omhoog gaan. Die vraag werd reeds gesteld.

Een bijkomend nieuw abo, dat valt wel onder de voorwaarden. Maar dan ben je natuurlijk ook twee abo's aan het betalen ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen