Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-09-24 08h59
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Verleden week woensdag een aanvraag gedaan voor aanpassing van ons abonnement. Van Start North overgaan naar Fibernet Zen. Mobiele abonnementen direct in orde, maar het internet nog steeds op het oude North!
Al een paar keer gebeld hiervoor, maar nog steeds op de tragere snelheid. Normaal zou dit max. 24 uur in beslag nemen.
Het zit bij de onderliggende dienst...en daarmee is de kous af bij de klantenservice, maar mijn activatie naar Fiber Zen gebeurt niet.
Enig idee iemand wat het probleem kan zijn en waarom die achterliggende dienst dit niet oplost?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Daar kunnen wij ook geen antwoord op geven jammer genoeg. Dit is een forum voor klanten en van klanten wat er bij de achterliggende dienst ligt zul je moeten bespreken met de klantendienst.
Daar kunnen wij ook geen antwoord op geven jammer genoeg. Dit is een forum voor klanten en van klanten wat er bij de achterliggende dienst ligt zul je moeten bespreken met de klantendienst.
Die klantendienst weet niets meer, mag of wil niets zeggen wat het probleem is! Mensen niet correct informeren...Dit is echt geen service van Orange!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |