annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie

Topic gestart op: 05-10-24 11h05

sleenaert
Aspirant verkenner

Activatie

Hallo, 

ik had donderdag gebeld naar de klantendienst omdat ik graag klant wil worden. Gisteren kreeg ik 2 mails dat ze nog verdere informatie nodig hadden om de activatie te vervolledigen. Ik wil beide nummers doen. Die van mij gaat vlekkeloos en die van mijn dochter lukt maar niet. Ze vragen duidelijk de huidige operator, met de huidige simkaartnummer, samen met het klantennummer van het huidige. 
ik bel naar de klantendienst en krijg eerst de melding dat mijn nummer van iemand anders is die bij hun geregistreerd is. Ik zeg dat is al 15 jaar mijn nummer dit kan niet. Uiteindelijk zegt de meneer er niets meer over en vraagt hij de gegevens van van de huidige operator, huidige klantnummer en huidige simkaart nummer. Ik geef het allemaal door en hij zegt dat de huidige simkaartnummer niet klopt. Ik zo ze klopt wel. Het staat op de simkaart waar ik nu naar kijk van Mobile Vikings. Hij zegt tegen mij dat moet ik niet hebben, ik moet de simkaart nummer hebben van uw Orange simkaart. Ik zeg ik heb die nog niet want dit is nog maar aangemaakt. Er staat duidelijk dat ze nog gegevens van mij nodig hebben om de activatie te vervolledigen. 
ik zeg tegen die meneer er staat duidelijk overal HUIDIGE. Waarom hebt u dan mijn klantnummer van Orange nodig? Hij beweert dat dit dus wel het klantnummer van MV is dat hem nodig heeft. Ik zegt tegen hem dan zijn jullie verkeerd. Want dan mag er niet overal staan het huidige. Hij begint een discussie met mij van wie is er hier van de klantendienst? 
ik heb op den duur afgelegd want je kon niet deftig communiceren met die man. 

ik vind het niet oké om zo behandeld te worden en wens daar ook een melding van te maken dat die meneer op de vingers getikt wordt. Om in de toekomst verdere problemen te vermijden. 

Ik zit nog steeds bij MV en dit is dan ook mijn huidige provider. Waarom zo moeilijk doen? 

IMG_0521.png

IMG_0522.png

IMG_0523.png

Labels (1)
0 pluimen
0 ANTWOORDEN 0
Leden met de meeste pluimen