annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activeren Esim

Topic gestart op: 01-10-20 09h52

Antwoorden: 1 antwoord

Bert86
Aspirant verkenner

Activeren Esim

Begin van deze week sloot ik online een abonnement af, gisteren ontving ik mijn simkaart hiervan.

Maar graag had ik gebruik gemaakt van de ESIM dienst, hoe kan ik deze laten activeren zonder naar de orange shop te moeten rijden. Door mijn job geraak ik nooit binnen de openingsuren in een shop...

De reden van een Esim is dat ik graag 2 nummers wil gebruiken in mijn IPHONE.

De ene medewerker van de klantendienst zegt dat dit geen probleem is maar hij moest me doorverbinden naar... dan kom ik bij een andere en die hoort het in keulen donderen omtrent ESIM diensten.

 

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Bert86  de E-sim is op dit moment enkel te activeren in een shop. Naar de toekomst toe zal dit ook mogelijk zijn via de klantenzone maar dat staat niet op punt omdat er bepaalde veiligheidsnormen aangepast moeten worden. Dit is niet geheel simpel maar Orange werkt hier volop aan om dit in orde te maken. Dus voorlopig zal je nog langs moeten gaan in de shop. 

Als het mogelijk is om de E-sim online te activeren zal Orange daar een uitgebreide communicatie van doen en zal je die optie ook zien in je klantenzone.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen