annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afspraak installatie

Topic gestart op: 02-01-24 14h23

Antwoorden: 1 antwoord

JVV94
Veteraan verkenner

Afspraak installatie

Op 21 december gebeld voor een afspraak voor de installatie van de nieuwste Orange Modem. Afspraak gepland op 2 januari. Bevestiging gekregen via mail en sms.

Op 26 december heb ik de afspraak gewijzigd via de link uit de mail. Ik heb een nieuwe afspraak gepland op 8 januari. Opnieuw bevestiging gekregen via mail en sms.

Vandaag 2 januari een mail en gemiste oproepen ontvangen dat er een technieker voor de deur stond. Ik ga zeker mijn factuur nakijken dat ze hiervoor geen kosten aanrekenen omdat de afspraak tijdig was gewijzigd. Gebeld naar Orange, situatie uitgelegd en gevraagd of de afspraak van 8 januari nog altijd gepland staat. Ze wisten me te zeggen dat deze geannuleerd was en geen nieuwe ingepland. Op 8 januari kon ik geen nieuwe afspraak meer plannen omdat het niet ging voor de techniekers. Op 9 januari nog wel plaats en komt gelukkig nog uit voor mij.

Wat een gedoe. Prettig Nieuwjaar zeggen ze dan nog.

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Josette
Wijze
Wijze

@JVV94 goedemiddag,

je moet begrijpen dat dit met deze dagen elkaar heeft gekruist.

En ze zo snel op de bal niet die mailing kunnen doorgeven, zijn duizenden klanten hé.

Gelukkig voor jou heb je nog een afspraak kunnen regelen.

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen