Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-03-21 14h53
Antwoorden: 42 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik gebruik My Orange 5.4.1 (Android) en heb een Tempo Touch herlaadkaart. Voorheen kon ik via de app extra data als optie nemen, maar nu ontbreekt die optie geheel. De enig overblijvende "Tariefplan wijzigen" functie draait (al dagen) uit op een foutmelding:
Daarna via een browser op een computer geprobeerd in te loggen (hetgeen voorheen altijd lukte): geen toegang. Gebruikersnaam niet bekend etc. Huh?
Geprobeerd een nieuwe account aan te maken. SMS ontvangen; e-mail adres opgegeven. Ik ben een LastPass gebruiker en dat genereert voor iedere dienst een uniek 10 tot 15 karakters lang, moeilijk wachtwoord, dat ik met Control-C (plakken) invul. Dat lukt in het eerste veld wel, maar het tweede accepteert géén Ctrl-C en dus wordt de account niet aangemaakt. Uiteindelijk 'makkelijk5' als wachtwoord zélf getypt en toen kon ik inloggen en opties aanzetten. Aan mee-lezende webmaster@orange.be: Het niet toestaan van Ctrl-C (plakken) werkt onveilige wachtwoorden in de hand!
Maar goed - de app heeft een probleem. Vanochtend 5000 gebeld en eindeloos gewacht, toen iemand gesproken die flat-out zei dat de klantenzone alléén voor abonnementen was en géén antwoord gekregen op mijn eigenlijke vraag.
Wie heeft (ook) problemen met de app en wat is er aan te doen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Allright. Dit leidt niet op een oplossing (wel tot ergenis). Ik zal als oplossing accepteren dat dit geen oplossing biedt en verontschuldig mij voor het feit dat dit forum vanavond van drie mensen tenmiste een half uur heeft verkwist.
Je kan ook Twitter gebruiken
Goed antwoord! Alleen niet zó inhoudelijk... Stel je voor dat ik geen Twitter heb (en het ook niet wil hebben) omdat sociale netwerken een tijdverkwisting zijn. Zeg nou zelf: wat heb je nu écht aan de titel "Lijdende Shaman"? (typfouten opzettelijk). Geen oplossing en al helemaal geen pluim!
Je hoeft niet sarcastisch te doen hoor ..
Je hebt vermeld dat je geen Facebook wil gebruiken. Daar kan ik inkomen, ik heb dat ook niet. Maar scheer jij Twitter over dezelfde kam? Ik niet ..
Vandaar mijn antwoord.
Ik constateer dat erg nog steeds geen inhoudelijk antwoord is en dat deze hele oefening een tijdverkwisting is (zoals andere sociale netwerken). Da's geen sarcasme en ook niet zo bedoeld.
Wel, beste @Adriaanvn
Wanneer wij hier op dit forum u mededelen dat de enige manieren om Orange te contacteren deze zijn:
En jij meent dan dat er geen inhoudelijk antwoord is, tja, dan kunnen wij u niet verder helpen. Tenslotte zijn wij hier allemaal ook gewone klanten en dus niet de klantendienst zelf van Orange.
Wat baten kaars en bril ....
Tussen haakjes, van "sociale media" maak je zelf een tijdverspilling zo groot of zo klein als je zelf wil. Het is niet omdat je een account hebt dat je daar dagelijks moet mee spelen. Ik open mijn Twitter account misschien tweemaal op een jaar .. Er staat daar dan ook niet veel in ... Maar als ik het eens nodig heb dan is het er.
Vriendelijke groetjes van een ex-collega (gepensioneerd) professioneel leidinggevend IT specialist.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
15 | |
5 | |
3 | |
2 | |
1 |