Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-03-21 14h53
Antwoorden: 42 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik gebruik My Orange 5.4.1 (Android) en heb een Tempo Touch herlaadkaart. Voorheen kon ik via de app extra data als optie nemen, maar nu ontbreekt die optie geheel. De enig overblijvende "Tariefplan wijzigen" functie draait (al dagen) uit op een foutmelding:
Daarna via een browser op een computer geprobeerd in te loggen (hetgeen voorheen altijd lukte): geen toegang. Gebruikersnaam niet bekend etc. Huh?
Geprobeerd een nieuwe account aan te maken. SMS ontvangen; e-mail adres opgegeven. Ik ben een LastPass gebruiker en dat genereert voor iedere dienst een uniek 10 tot 15 karakters lang, moeilijk wachtwoord, dat ik met Control-C (plakken) invul. Dat lukt in het eerste veld wel, maar het tweede accepteert géén Ctrl-C en dus wordt de account niet aangemaakt. Uiteindelijk 'makkelijk5' als wachtwoord zélf getypt en toen kon ik inloggen en opties aanzetten. Aan mee-lezende webmaster@orange.be: Het niet toestaan van Ctrl-C (plakken) werkt onveilige wachtwoorden in de hand!
Maar goed - de app heeft een probleem. Vanochtend 5000 gebeld en eindeloos gewacht, toen iemand gesproken die flat-out zei dat de klantenzone alléén voor abonnementen was en géén antwoord gekregen op mijn eigenlijke vraag.
Wie heeft (ook) problemen met de app en wat is er aan te doen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Allright. Dit leidt niet op een oplossing (wel tot ergenis). Ik zal als oplossing accepteren dat dit geen oplossing biedt en verontschuldig mij voor het feit dat dit forum vanavond van drie mensen tenmiste een half uur heeft verkwist.
@Cdt24801 : You'd rather do this in English? OK - please add to the SOLUTION instead of nagging about the channel. This is supposed to be an alternative to lousy customer support, but it's just 'pluimen' begging...
Daar ben je dus mis. Tribe is dus geen alternatieve klantendienst.
Wat die tekst in het Engels betreft: ik had daar iets geschreven dat eigenlijk niet van toepassing was, dus heb ik die zin er maar gezet omdat een post eens gemaakt niet meer kan verwijderd worden. Wel de tekst aanpassen.
Dat heb ik begrepen. Tribe is géén alternatieve klantendienst. Mijn fout (als 'rekruut scout') op zoiets te hopen. Wel bijzonder dat de 'help' pagina's van Orange deze community promoten als deel van ... ja, wát eigenlijk?
Het is eigenlijk heel simpel: Tribe is een forum waar klanten (en ook niet-klanten zijn welkom) van Orange elkaar trachten te helpen door het uitwisselen van kennis en ervaring.
That's it.
Ja @Cdt24801 , maar als de kennis beperkt blijft tot Twitter, Facebook adressen en een telefoonnummer, wat is dan het onderscheid met het probleem van het hebben van een lekkende kraan en dan een verwijzing naar een telefoonboek krijgen?