annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

App laat me geen opties meer kiezen; (nieuwe?) klantenzone registratie onnodig moeilijk

Topic gestart op: 22-03-21 14h53

Antwoorden: 42 antwoorden

Adriaanvn
Ervaren verkenner

App laat me geen opties meer kiezen; (nieuwe?) klantenzone registratie onnodig moeilijk

OPGELOST

Ik gebruik My Orange 5.4.1 (Android) en heb een Tempo Touch herlaadkaart. Voorheen kon ik via de app extra data als optie nemen, maar nu ontbreekt die optie geheel. De enig overblijvende "Tariefplan wijzigen" functie draait (al dagen) uit op een foutmelding:

Screenshot_20210322-095659.png

Daarna via een browser op een computer geprobeerd in te loggen (hetgeen voorheen altijd lukte): geen toegang. Gebruikersnaam niet bekend etc. Huh?

Geprobeerd een nieuwe account aan te maken. SMS ontvangen; e-mail adres opgegeven. Ik ben een LastPass gebruiker en dat genereert voor iedere dienst een uniek 10 tot 15 karakters lang, moeilijk wachtwoord, dat ik met Control-C (plakken) invul. Dat lukt in het eerste veld wel, maar het tweede accepteert géén Ctrl-C en dus wordt de account niet aangemaakt. Uiteindelijk 'makkelijk5' als wachtwoord zélf getypt en toen kon ik inloggen en opties aanzetten. Aan mee-lezende webmaster@orange.be: Het niet toestaan van Ctrl-C (plakken) werkt onveilige wachtwoorden in de hand!

Maar goed - de app heeft een probleem. Vanochtend 5000 gebeld en eindeloos gewacht, toen iemand gesproken die flat-out zei dat de klantenzone alléén voor abonnementen was en géén antwoord gekregen op mijn eigenlijke vraag.

Wie heeft (ook) problemen met de app en wat is er aan te doen?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Adriaanvn
Ervaren verkenner

Allright. Dit leidt niet op een oplossing (wel tot ergenis). Ik zal als oplossing accepteren dat dit geen oplossing biedt en verontschuldig mij voor het feit dat dit forum vanavond van drie mensen tenmiste een half uur heeft verkwist.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
42 ANTWOORDEN 42
Adriaanvn
Ervaren verkenner

 @Cdt24801 : You'd rather do this in English? OK - please add to the SOLUTION instead of nagging about the channel. This is supposed to be an alternative to lousy customer support, but it's just 'pluimen' begging...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Adriaanvn 

Daar ben je dus mis. Tribe is dus geen alternatieve klantendienst. 

Wat die tekst in het Engels betreft: ik had daar iets geschreven dat eigenlijk niet van toepassing was, dus heb ik die zin er maar gezet omdat een post eens gemaakt niet meer kan verwijderd worden. Wel de tekst aanpassen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Adriaanvn
Ervaren verkenner

Dat heb ik begrepen. Tribe is géén alternatieve klantendienst. Mijn fout (als 'rekruut scout') op zoiets te hopen. Wel bijzonder dat de 'help' pagina's van Orange deze community promoten als deel van ... ja, wát eigenlijk?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Adriaanvn 

Het is eigenlijk heel simpel: Tribe is een forum waar klanten (en ook niet-klanten zijn welkom) van Orange elkaar trachten te helpen door het uitwisselen van kennis en ervaring.

That's it.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Adriaanvn
Ervaren verkenner

Ja @Cdt24801 , maar als de kennis beperkt blijft tot Twitter, Facebook adressen en een telefoonnummer, wat is dan het onderscheid met het probleem van het hebben van een lekkende kraan en dan een verwijzing naar een telefoonboek krijgen?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen