Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-03-21 14h53
Antwoorden: 42 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik gebruik My Orange 5.4.1 (Android) en heb een Tempo Touch herlaadkaart. Voorheen kon ik via de app extra data als optie nemen, maar nu ontbreekt die optie geheel. De enig overblijvende "Tariefplan wijzigen" functie draait (al dagen) uit op een foutmelding:
Daarna via een browser op een computer geprobeerd in te loggen (hetgeen voorheen altijd lukte): geen toegang. Gebruikersnaam niet bekend etc. Huh?
Geprobeerd een nieuwe account aan te maken. SMS ontvangen; e-mail adres opgegeven. Ik ben een LastPass gebruiker en dat genereert voor iedere dienst een uniek 10 tot 15 karakters lang, moeilijk wachtwoord, dat ik met Control-C (plakken) invul. Dat lukt in het eerste veld wel, maar het tweede accepteert géén Ctrl-C en dus wordt de account niet aangemaakt. Uiteindelijk 'makkelijk5' als wachtwoord zélf getypt en toen kon ik inloggen en opties aanzetten. Aan mee-lezende webmaster@orange.be: Het niet toestaan van Ctrl-C (plakken) werkt onveilige wachtwoorden in de hand!
Maar goed - de app heeft een probleem. Vanochtend 5000 gebeld en eindeloos gewacht, toen iemand gesproken die flat-out zei dat de klantenzone alléén voor abonnementen was en géén antwoord gekregen op mijn eigenlijke vraag.
Wie heeft (ook) problemen met de app en wat is er aan te doen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Allright. Dit leidt niet op een oplossing (wel tot ergenis). Ik zal als oplossing accepteren dat dit geen oplossing biedt en verontschuldig mij voor het feit dat dit forum vanavond van drie mensen tenmiste een half uur heeft verkwist.
@Adriaanvn schreef:
Ja @Cdt24801 , maar als de kennis beperkt blijft tot Twitter, Facebook adressen en een telefoonnummer, wat is dan het onderscheid met het probleem van het hebben van een lekkende kraan en dan een verwijzing naar een telefoonboek krijgen?
Jij bent wel erg snel met het trekken van conclusies ...
Ik stel voor (als je er even tijd voor hebt tenminste) dat je eens wat rondsnuistert op Tribe en hier en daar eens een thread volgt en leest die een oplossing gekregen heeft ...
Vergeet niet, het grote verschil met de klantendienst is dat wij geen toegang hebben tot ressources van Orange of klantendossiers; Nul, niks, nada.
Dat héb ik allemaal al gedaan, deze middag. Daarom is mijn eerste post vrij uitgebreid, met screenshot etc. Maar goed, ik sluit de kwestie nu af, want hoewel u goede bedoelingen heeft, helpt het mij niet verder. Ik bedoelde geen agressie of sarcasme of wat voor negatiefs dan ook. Ik wens u @Cdt24801 en @Gregory een prettige nacht toe.
Ik wens u eveneens een verkwikkende nachtrust toe, @Adriaanvn
En ik hoop dat je een antwoord kan vinden op uw vragen zodat uw probleem opgelost geraakt. En dat is ook niet sarcastisch bedoeld, ik meen dat echt. Anders zat ik hier niet al meer dan drie jaar vele uren per dag ...