annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

App laat me geen opties meer kiezen; (nieuwe?) klantenzone registratie onnodig moeilijk

Topic gestart op: 22-03-21 14h53

Antwoorden: 42 antwoorden

Adriaanvn
Ervaren verkenner

App laat me geen opties meer kiezen; (nieuwe?) klantenzone registratie onnodig moeilijk

OPGELOST

Ik gebruik My Orange 5.4.1 (Android) en heb een Tempo Touch herlaadkaart. Voorheen kon ik via de app extra data als optie nemen, maar nu ontbreekt die optie geheel. De enig overblijvende "Tariefplan wijzigen" functie draait (al dagen) uit op een foutmelding:

Screenshot_20210322-095659.png

Daarna via een browser op een computer geprobeerd in te loggen (hetgeen voorheen altijd lukte): geen toegang. Gebruikersnaam niet bekend etc. Huh?

Geprobeerd een nieuwe account aan te maken. SMS ontvangen; e-mail adres opgegeven. Ik ben een LastPass gebruiker en dat genereert voor iedere dienst een uniek 10 tot 15 karakters lang, moeilijk wachtwoord, dat ik met Control-C (plakken) invul. Dat lukt in het eerste veld wel, maar het tweede accepteert géén Ctrl-C en dus wordt de account niet aangemaakt. Uiteindelijk 'makkelijk5' als wachtwoord zélf getypt en toen kon ik inloggen en opties aanzetten. Aan mee-lezende webmaster@orange.be: Het niet toestaan van Ctrl-C (plakken) werkt onveilige wachtwoorden in de hand!

Maar goed - de app heeft een probleem. Vanochtend 5000 gebeld en eindeloos gewacht, toen iemand gesproken die flat-out zei dat de klantenzone alléén voor abonnementen was en géén antwoord gekregen op mijn eigenlijke vraag.

Wie heeft (ook) problemen met de app en wat is er aan te doen?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Adriaanvn
Ervaren verkenner

Allright. Dit leidt niet op een oplossing (wel tot ergenis). Ik zal als oplossing accepteren dat dit geen oplossing biedt en verontschuldig mij voor het feit dat dit forum vanavond van drie mensen tenmiste een half uur heeft verkwist.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
42 ANTWOORDEN 42
Adriaanvn
Ervaren verkenner

Dank u @Cdt24801 en @Gregory , dat u op dit uur van de avond nog bezig bent mijn berichten te lezen en erop te reageren. Ik denk, dat we allen in hetzelfde schuitje zitten: falende ondersteuning van - en/of slechte interne communicatie binnen Orange.

U zult ongetwijfeld goed werk doen door een aantal mensen te helpen. Ik ben op zoek naar een inhoudelijk antwoord, NIET naar Twitter, Facebook adressen en telefoonnummers. Die kan ik zelf ook wel vinden.

Ik heb vandaag veel tijd verkwist met wachten op helpdesk lijnen. Terwijl heb ik deze 'tribe' gevonden. Nogmaals, wat u doet is bewonderenswaardig, maar het helpt me helemaal niet.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Adriaanvn 

Het is niet om met uw voeten te spelen, maar wat versta jij dan onder een "inhoudelijk" antwoord?

  • Jij vroeg hoe men Orange kan bereiken.
  • Wij hebben alle mogelijkheden opgesomd.

Wat wil je nog meer ? Dat de bestaande mogelijkheden niet aan uw wensen/eisen voldoen, daar kunnen wij toch niks aan doen?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Adriaanvn
Ervaren verkenner

Beste @Cdt24801 , speciaal voor hen die op fora niet alles lezen heb ik als laatste herhaald: "Wie heeft (ook) problemen met de app en wat is er aan te doen?". Op welke wijze destilleert u daaruit dat ik contact mogelijkheden zocht?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Adriaanvn  schreef:

Dank voor dat antwoord. Ik heb (uit privacy overwegingen - ben ICT-er) géén Facebook. Zijn er andere mogelijkheden om aandacht van Orange te krijgen?


Hier heb ik op ingepikt. Zo simpel is het.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Adriaanvn
Ervaren verkenner

OK - ik leer dan toch iets: ik had dat beter weggelaten. Sorry.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen