annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

App laat me geen opties meer kiezen; (nieuwe?) klantenzone registratie onnodig moeilijk

Topic gestart op: 22-03-21 14h53

Antwoorden: 42 antwoorden

Adriaanvn
Ervaren verkenner

App laat me geen opties meer kiezen; (nieuwe?) klantenzone registratie onnodig moeilijk

OPGELOST

Ik gebruik My Orange 5.4.1 (Android) en heb een Tempo Touch herlaadkaart. Voorheen kon ik via de app extra data als optie nemen, maar nu ontbreekt die optie geheel. De enig overblijvende "Tariefplan wijzigen" functie draait (al dagen) uit op een foutmelding:

Screenshot_20210322-095659.png

Daarna via een browser op een computer geprobeerd in te loggen (hetgeen voorheen altijd lukte): geen toegang. Gebruikersnaam niet bekend etc. Huh?

Geprobeerd een nieuwe account aan te maken. SMS ontvangen; e-mail adres opgegeven. Ik ben een LastPass gebruiker en dat genereert voor iedere dienst een uniek 10 tot 15 karakters lang, moeilijk wachtwoord, dat ik met Control-C (plakken) invul. Dat lukt in het eerste veld wel, maar het tweede accepteert géén Ctrl-C en dus wordt de account niet aangemaakt. Uiteindelijk 'makkelijk5' als wachtwoord zélf getypt en toen kon ik inloggen en opties aanzetten. Aan mee-lezende webmaster@orange.be: Het niet toestaan van Ctrl-C (plakken) werkt onveilige wachtwoorden in de hand!

Maar goed - de app heeft een probleem. Vanochtend 5000 gebeld en eindeloos gewacht, toen iemand gesproken die flat-out zei dat de klantenzone alléén voor abonnementen was en géén antwoord gekregen op mijn eigenlijke vraag.

Wie heeft (ook) problemen met de app en wat is er aan te doen?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Adriaanvn
Ervaren verkenner

Allright. Dit leidt niet op een oplossing (wel tot ergenis). Ik zal als oplossing accepteren dat dit geen oplossing biedt en verontschuldig mij voor het feit dat dit forum vanavond van drie mensen tenmiste een half uur heeft verkwist.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
42 ANTWOORDEN 42
Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt eens proberen via de menu ( de 3 horizontale balken links boven) @Adriaanvn 

Herladen nemen, etc

0 pluimen
Adriaanvn
Ervaren verkenner

Dank je @Gregory , voor deze suggestie. Jammer dat je niets specifieks zegt, waardoor ik niet (en waarschijnlijk niemand hier) er iets aan heeft. Wellicht kun zelf eens 'iets' herladen, resetten, opnieuw starten, vervangen of zo iets.., etc.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @Adriaanvn het is een suggestie. Het staat je vrij het niet te proberen. Maar ik denk dat het een goede piste is

0 pluimen
Adriaanvn
Ervaren verkenner

Om welke reden? Via dit menu bereik ik "Tarief en Opties" en daarmee dezelfde foutmelding. Met andere woorden: iets meer specifiek zou prettig zijn... het is maar een suggestie.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

De menu drie balkjes en herladen nemen zoals ik zei

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen