Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-05-20 16h58
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ben ik de enige bij wie de my Orange app niet werkt?
Ik krijg de foutmelding: blijkbaar is er iets fout gegaan. Onze excuses voor het ongemak. Probeer de app de herstarten
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb geen probleem @Aiko
Anders de app eens wissen en terug installeren, misschien helpt dat.
Ik heb de cache kunnen wissen. Gsm terug herstart, Orange App terug geïnstalleerd.
En de App is terug helemaal in orde. Top!👍
@Anonymous
Fijjn dat het weer werkt 👍
Ja, en bedankt voor uw tip/oplossing @Johnny75
Ik heb geen probleem @Aiko
Anders de app eens wissen en terug installeren, misschien helpt dat.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
11 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |