annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BBC1 uit zenderlijst verdwenen

Topic gestart op: 19-07-20 12h12

Antwoorden: 3 antwoorden

ColetteV
Rekruut scout

BBC1 uit zenderlijst verdwenen

Ongeveer 3 maanden geleden is BBC1 uit mijn zenderlijst verdwenen. Ik heb al verschillende keren naar de klantendienst gebeld en er is ook al een technieker bij mijn thuis geweest, maar ze krijgen BBC1 voor een of andere reden niet terug. Heeft iemand anders al dit probleem gehad? Hoe los ik/Orange het op?

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@ColetteV  goedemiddag,

ik heb hier ook even gekeken. Alles oké staat er netjes in vermeld.

Heb je al eens aan je decoder aan de achterkant het knopje ingedrukt en

hem volledig opnieuw laten laden? 

Achteraan zit een reset knop, hou deze ingedrukt. 

Trek de stroomkabel ongeveer 5 seconden uit.

Steek de stroomkabel na de 5 seconden terug in. ( vergeet niet dat ondertussen de resetknop nog steeds ingedrukt is.)

Hou de resetknop nog 5 seconden ingedrukt nadat de stroomkabel is teruggeplaatst. 

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Anonymous
Niet van toepassing

@ColetteV 

Heb ook al voorgehad dat er zenders ineens waren verdwenen.
Toen heb ik het onderstaande gedaan.
Ga naar Instellingen ...technisch ... zenders zoeken
Taal Nederlands, je postcode en volgende.

Dat heeft mij geholpen om bepaalde zenders terug te krijgen, waarom die soms verdwijnen weet ik niet.

patrick2
Wijze
Wijze

@ColetteV  ik heb eens gekeken en die zender is nog altijd een basis zender dus je zou deze nog moeten ontvangen. Misschien beste toch terug bellen naar de klantendienst voor een oplossing. Wij gaan hier geen oplossing kunnen bieden voor dit probleem en de klantendienst leest hier ook niet mee. Je kan ook via Messenger of Twitter een berichtje sturen en dat ze het dan daar bekijken met de juiste dienst. Nadien nemen zij met je terug contact op. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen