Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Ervaren verkenner

Badges

OPGELOST

Hallo,

Als je in de my orange app naar de badges gaat, staan ze daar dan allemaal in die die je kan verdienen? Want zo veel zijn er dat precies niet he.

Grtjs Kate 

32 ANTWOORDEN 32
Highlighted
Leidende sjamaan

@Gregory  en @Kate7 

Raadsel opgelost.

@Gregory , die badges "goede betaler", die kan niemand reeds hebben want dat is gestart in nov 2018 en de eerste is na twee jaar , dus nog even geduld ....

Neen, de ontbrekende 18de badge, die ikzelf dus inderdaad heb maar intussen niet meer in het lijstje staat, is Orange Cloud. Ben eens benieuwd of die badge ook gaat verdwijnen nadat Orange Cloud ook effectief verdwenen is, want ikzelf heb dat nog bij mjjn Koala abo.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@Cdt24801 Juist - we zijn nog geen nov 2020

De cloud badge heb ik nooit gezien - dit heldert het verschil op voor @Kate7 

Highlighted
Leidende sjamaan

@Gregory 

Voor u ook hé, gij zag er ook maar 17  ... 😉

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

Oude grammatica @Cdt24801 

gij zaagt ipv gij zag

wel : je zag

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Gregory  schreef:

Oude grammatica @Cdt24801 

gij zaagt ipv gij zag

wel : je zag

Allé, alweer iets bijgeleerd ... Daar had ik nog nooit van gehoord, van die wijziging ... En het klinkt ook niet goed vind ik ... Maar ja, ik ben ook al niet meer de jongste hé, en een oude aap moet ge geen smoelen leren trekken ...

Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Gregory 

Ik ben dat eens gaan lezen ...

Amaj mijne frak, weet ge, ik denk dat deze regels enkel voor Noord Nederland zijn uitgevonden. Daar is het archaïsch en wordt nog enkel in gebeden gebruikt.

Zo een beetje gelijk de Engelstaligen als ze plechtige taal spreken, dat is ook archaïsch en helemaal anders dan de gewone spreektaal.

Ik heb heb trouwens nog nooit een Vlaming op die manier de "gij" vorm weten vervoegen hoor ...

Mooie vraag om eens aan een Vlaamse taalkundige voor te leggen.

Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@Cdt24801  nu snap ik er helemaal de ballen niet meer van!

En wat zijn deze dan?

Badges.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@Cdt24801 @Gregory 

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gevonden, jullie hebben het over

de badges van my Orange. Ik tel er 18.

Heb wel de cloud ontvangen zag ik nu! 

Dat ze dan iets andere namen geven zo verwarrend.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@Cdt24801  schreef:

@Gregory 

Ik ben dat eens gaan lezen ...

Amaj mijne frak, weet ge, ik denk dat deze regels enkel voor Noord Nederland zijn uitgevonden. Daar is het archaïsch en wordt nog enkel in gebeden gebruikt.

Zo een beetje gelijk de Engelstaligen als ze plechtige taal spreken, dat is ook archaïsch en helemaal anders dan de gewone spreektaal.

Ik heb heb trouwens nog nooit een Vlaming op die manier de "gij" vorm weten vervoegen hoor ...

Mooie vraag om eens aan een Vlaamse taalkundige voor te leggen.

Ja, @Cdt24801 de ge/gij is er al hier al meer dan 50 jaar uit, ie de je/jij wordt in school aangeleerd.

Wordt hier ook nog gebruikt: ge zijt, ge waart, ...

Vind dat als men de ge/gij gebruikt, dan best correct vervoegen 

https://vrttaal.net/taaladvies-taalkwestie/gij

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen