Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-05-22 14h14
Antwoorden: 7 antwoorden
Beste,
Ik ben al 16 jaar abonnee bij orange. Ik betaal mijn facturen via de orange app.
Sinds deze maand lukt dit niet meer en er is niks veranderd. Als ik de optie bancontact kies en app openen krijg ik een waarschuwingsmelding dat de app op de gsm moet staan. Deze staat er op. Als ik via de Bankkaart zelf wil betalen lukt dit ook niet. Krijg ik een wit scherm.
Ik heb reeds de orange app geüpdatet en ook mijn KBC bank app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas lukt het nog steeds niet.
Reeds ook gsm helemaal terug uitgeschakeld en aangezet
Wat doe ik verkeerd?
@Gregory @Katrien90 goedemorgen,
ze kan het maar proberen, is even een kleine moeite.
Waarschijnlijk doe je niks verkeerd @Katrien90
Er was onlangs nog een bericht dat dit niet ging Impossible de payer via l'appli - Tribe (orange.be)
Ik zou gewoon overschrijven ( doe ik altijd) naar de goede rekening en met de goede gestructureerde mededeling
Orange zal het wel oplossen - maar ik weet niet wanneer
Ter aanvulling:
Via overschrijving betalen, dit kan op het rekeningnummer van Orange:
De gestructureerde mededeling vind je terug:
Groetjes,
Mustafa
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |