annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bancontact app werkt in app

Topic gestart op: 11-05-22 14h14

Antwoorden: 7 antwoorden

Katrien90
Rekruut scout

Bancontact app werkt in app

Beste,

Ik ben al 16 jaar abonnee bij orange. Ik betaal mijn facturen via de orange app.

Sinds deze maand lukt dit niet meer en er is niks veranderd. Als ik de optie bancontact kies en app openen krijg ik een waarschuwingsmelding dat de app op de gsm moet staan. Deze staat er op. Als ik via de Bankkaart zelf wil betalen lukt dit ook niet. Krijg ik een wit scherm.

 

Ik heb reeds de orange app geüpdatet en ook mijn KBC bank app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas lukt het nog steeds niet. 

Reeds ook gsm helemaal terug uitgeschakeld en aangezet

Wat doe ik verkeerd?

Labels (2)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Josette
Wijze
Wijze

@Gregory @Katrien90 goedemorgen,

ze kan het maar proberen, is even een kleine moeite.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Waarschijnlijk doe je niks verkeerd @Katrien90 

Er was onlangs nog een bericht dat dit niet ging Impossible de payer via l'appli - Tribe (orange.be)

Ik zou gewoon overschrijven ( doe ik altijd) naar de goede rekening en met de goede gestructureerde mededeling

Orange zal het wel oplossen - maar ik weet niet wanneer

 

0 pluimen
MustafaY
Leidende genezer

Ter aanvulling:

Via overschrijving betalen, dit kan op het rekeningnummer van Orange:

  • IBAN: BE05 2100 2335 9975
  • BIC: GEBABEBB

De gestructureerde mededeling vind je terug:

  • Op de eerste pagina van jouw factuur onder “Totaalbedrag van deze factuur”.
  • In jouw Klantenzone in het onderdeel “Facturen” naast elke niet betaalde factuur.

Groetjes,

Mustafa

Leden met de meeste pluimen