annuleren
Resultaten voorΒ 
Zoek in plaats daarvan naarΒ 
Bedoelde u:Β 

Ben nu een cord-cutter geworden πŸ€“.

Topic gestart op: 11-06-20 14h52

Antwoorden: 11 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Ben nu een cord-cutter geworden πŸ€“.

Sinds vorige weekend ben ik officieel een draadloos televisiekijker geworden en ben er (tot nu toe) heel tevreden van. De laatste doos is terug naar Orange vertrokken en heb dus geen zoemende apparaten meer in mijn living, alhoewel ik daar niet veel last van had.

Het is Tadaam geworden, en het enige dat ik mis is Discovery (in het NL of origineel) er is enkel een gedubde Franstalige versie.

Voor de rest, heel stabiele internetverbinding zelfs met tegelijkertijd televisie, MacBook, iPad en iPhone die aan het streamen zijn, alhoewel de verbinding op 30 mbps gecapt is heb ik niets van onderbreking en/of traag worden.

Mijn mobiele abonnementen (4) ga ik wel zeker houden want bovenal ben ik heel tevreden over Orange, maar het idee alleen al om al die kabels en toestellen buiten te smijten trok mij zodanig aan dat ik de overstap gewaagd heb.

Met vriendelijke groeten,

Yves

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous ,

goedemiddag, dat is nu eens plezant zeg om ook

eens goede mededelingen te kunnen lezen.

Nog heel veel kijkplezier en wie weet kan @patrick2  je meer uitleg

geven over die zender.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  is hij nog een tree voor mij.

Maar als je maar geholpen bent hΓ©. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  dat klinkt dus al heel positief en ook fijn dat je deze info met ons hebt willen delen en wat je bevindingen zijn. Je had misschien ook een Love Duo kunnen nemen want die heeft ook geen decoder en tv erin zitten. En had je ook geen kabels en dergelijke. Maar goed ieder zijn keus natuurlijk het staat je vrij om te kiezen. Wel jammer te lezen dat er dus ook niet alle zenders bij zitten , in dit geval 1 , maar ja uitzendrechten die betaald moeten worden. En als ze dat niet doen heb je die zenders ook niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 Ik ben eerst naar duo overgestapt, maar dan had ik nog altijd de coax naar de modem, dus...

Leden met de meeste pluimen