annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bepaalde gesprekken doorschakelen

Topic gestart op: 17-02-21 09h04

Antwoorden: 2 antwoorden

Martensth
Aspirant verkenner

Bepaalde gesprekken doorschakelen

Beste, 

Ik ben een zelfstandige, dus ik krijg wel een behoorlijk aantal telefoons per dag, sinds kort hebben wij een service nummer opgezet zodat de klanten rechtstreeks kunnen bellen met de technieker van wacht, spijtig genoeg zijn er hardleerse klanten die nog altijd naar mezelf bellen, ik zou dit probleem willen aanpakken door deze telefoonnummers door te schakelen naar de service nummer, 

  • ik heb het nog niet gevonden voor bepaalde nummers, het is altijd voor alle inkomende telefoontjes. Maar dan zijn er ook privé telefoons die naar de service nummer en dit is nutteloos natuurlijk. 

    voor mij mag dit ook via een bepaalde app zijn, mag zelfs betalend zijn. Mijn avonden, nachten en verlof dagen zijn mij nogal dierbaar. 
    detail: ik heb momenteel een iPhone. 
    hartelijk dank voor uw antwoord ! 
Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Martensth 

Ik zou zo meteen niet weten hoe dat kan en of dat zelfs mogelijk is.

Ik zie de oplossing anders: vermits het u iets mag kosten zou ik simpelweg een tweede nummer/simkaart aanschaffen voor privé  gebruik en dat nummer enkel aan uw privé contacten doorgeven. Buiten de diensturen uw "bedrijfsnummer" doorschakelen naar de wachtdienst.

Ik weet niet of uw foon twee sims (eventueel een fysieke en een e-sim) aankan, in dat geval hoef je zelfs niet met twee foons rond te zeulen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Martensth Goedemiddag.

Je kan hier een gaan lezen.

Klik op de blauwe hier.

Deze krijg je ook nog:

Tagnieuw.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen