Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-06-20 15h15
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik ben een nieuwe klant (abonnement Love Intense). Nu zijn er een paar problemen met de installatie en met de SIM kaart.
Aangezien ik nog geen SIM kaart heb kan ik het nummer 5000 niet gebruiken en moet ik een gewoon telefoonnr gebruiken (02/...) en betalend. Daar zijn er zeer lange wachttijden, nooit iemand aan de lijn gehad, zelfs na 1 uur muziek (en dan opgegeven). Ook al berichten ingesproken, 1 maal is er teruggebeld, maar tevergeefs het was de verkeerde dienst.
Dit zou toch beter kunnen, zeker naar nieuwe klanten toe...
Begrijp je, zelf zeer slechte ervaringen al gehad met klantendienst.
Weekend of geen weekend, klantendienst moet bereikbaar zijn voor de klanten. Ze gaan zo nog veel klanten verliezen. Veel mensen zijn dat heel erg beu aan het worden.
Lange wachttijden, maand wachten op levering van gsm, dit en dat....kan nog veel opnoemen.
Orange hoort nu ook bij die negatieve uitschieters in mijn ogen. Dat het druk is hebben de klanten niets aan!
Volledig met u eens!
dit zijn echt vervelende toestanden hé. Ook nog eens een slecht moment met het weekend.
Je kan misschien hier: ik hoop dat je FB hebt?
Een Messenger bericht sturen. Niet op het forum zelf neerzetten.
Gaat ook niet zo vlot hoor, zijn op het moment onderbemand.
Ik hoop dat het je lukt! Meer kunnen wij ook niet voor je doen, zijn ook klanten.
Beste,
bedankt voor je antwoord maar de link werkt niet bij mij.
Mvg
Eddy
oei foutje van mij sorry hoor!
https://www.facebook.com/OrangeBelgium/