Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-06-20 15h15
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik ben een nieuwe klant (abonnement Love Intense). Nu zijn er een paar problemen met de installatie en met de SIM kaart.
Aangezien ik nog geen SIM kaart heb kan ik het nummer 5000 niet gebruiken en moet ik een gewoon telefoonnr gebruiken (02/...) en betalend. Daar zijn er zeer lange wachttijden, nooit iemand aan de lijn gehad, zelfs na 1 uur muziek (en dan opgegeven). Ook al berichten ingesproken, 1 maal is er teruggebeld, maar tevergeefs het was de verkeerde dienst.
Dit zou toch beter kunnen, zeker naar nieuwe klanten toe...
Laatste tijd is het inderdaad zo, lange wachttijd als men naar klantendienst belt. Service is belangrijk, of het nu over een klein of groot probleem gaat.
En niet iedereen kan langs Orange Shops passeren tijdens werkuren of openingsuren shops.
Woon gelukkig dichtbij groot shoppingscenter, waar een Orange shop aanwezig is, en dat open is tot 20 u (vrijdag tot 21 u). Is in geval van nood wel alternatief.
Vandaag ook langs geweest bij een Orange shop, want ik had nog altijd, na bijna 4 weken, geen SIM kaart gekregen.
Men was er zeer hulpvaardig! Als alles loopt zoals voorzien ga ik deze week mobiel internet hebben! Hoop doet leven!
@eddydevriese hoop voor jou dat probleem deze week opgelost is.
Service en hulp in de Orange shops is beter, je bent dan wel afhankelijk van openingsuren.
Hebben soms ook geen pasklare antwoorden, maar doen wel inspanning naar klant toe.
Beste @Joach
Leuk dit te lezen, we doen ons best om iedereen te helpen. Voor het meeste kunnen we helpen in de shops, alleen indien het over technische dossiers gaat niet. Wij kunnen wel inbellen om meer informatie.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom