annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten ontvangen in buitenland

Topic gestart op: 20-08-19 02h21

Antwoorden: 2 antwoorden

Staf
Rekruut scout

Berichten ontvangen in buitenland

Ik zit op het moment in Australia. Ik heb even nieuwe gsm gekocht en wil mijn WhatsApp instellen. Hiervoor moet ik mijn Belgisch nummer ingeven (want wil graag mijn oude whatsapp account houden). Ik heb mijn australische sim kaart even gewisseld met mijn belgische orange sim. Maar nu krijg ik geen berichten binnen. Hoe kan ik dit oplossen? Ook kan ik mij niet aanmelden op de orange app omdat dit hetzelfde probleem geeft.

Het is een samsung galaxy a20.

Ik zit al bijna een jaar in het buitenland (van 20sep 2018) en had gehoord dat mijn nummer zou verdwijnen als ik niet herlaad binnen een jaar. Ik weet dis niet zeker of dit al gebeurd is, maar zou toch nog willen herladen want zou mijn nummer graag behouden.

Labels (3)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Staf  hopelijk gaat uw nummer nog actief anders zal u eens moeten horen bij iemand van orange zelf als dit mogelijk is . Voor de My orange app terug te krijgen dient u zich op het netwerk van Orange te registreren maar dat wordt nu een moeilijke zaak. Zelf denk ik voor Whatts app dat er ook een connectie moet zijn vanuit belgie om al uw oude berichten te kunnen zien maar hier ben ik niet helemaal van op de hoogte. Het is namelijk zo dat u het land nummer moet ingeven voor u uw account kan instellen dan bedoel ik dus de +32

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Staf 

Vanuit Australië gaat dat een dure affaire worden ....

Waarschijnlijk staat in uw toestel de roaming functie af, dus kun je met uw Belgische sim in Australië niet bellen of sms'en.

Je kunt die functie aanzetten, maar dan gaat het geld kosten .... Is het u dat waard?

Je kunt wel steeds aan een vriend of familie in BE vragen om uw nummer te herladen, je moet dat niet per sé zelf doen. . Dan is het allemaal OK. Toch voor uw nummerbehoud, WhatsApp, dat is een ander verhaal ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen